adresbalk leeg houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hen67

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2005
Hallo,

Ik beheer een openbare internetwerkplek. Om de privacy van de gebruikers te vergroten wil ik dat na het afsluiten van internet Explorer de opgeslagen adressen niet te zien zijn in de adresbalk. Ik heb geschiedenis al ingesteld op 0 dagen en de map met tijdelijke internetbestanden wordt automatisch leeg gemaakt bij het afsluiten. Hierdoor is in ieder geval alles leeg als de pc opnieuw wordt op gestart maar ik wil dus eigenlijk dat dit ook gebeurd bij het afsluiten van Explorer.

Iemand een idee?

Internetopties-inhoud-automatisch aanvullen-instellingen-webadressen uitvinken! (staan nog meer opties) misschien nog wel belangrijker "gebruikersnamen en wachtwoorden op formulieren"
Bij geavanceerd "inline automatisch aanvullen" uitschakelen.
De optie "map tijdelijke internetbestanden leegmaken" wordt uitgevoerd bij het sluiten van de browser en niet bij 't afsluiten van de pc.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Bedankt voor je reactie! Het klopt dat de map met tijdelijke internet bestanden bij het afsluiten van de browser wordt leeg gemaakt. Foutje van mijn kant. Verder heb ik de andere aanwijzingen van jou ook al zo ingesteld staan. Toch zijn de de adressen van een voorganger nog in de adresbalk te vinden zelfs als de browser is afgesloten geweest. Door de "DeepFreez" software ben ik wel alles kwijt als het systeem opnieuw wordt opgestart. Dit gebeurd 1x per dag maar het zou mooi zijn als het gewooon "schoon" blijft.

Ja leuk programma heb 's ff gekeken is wel niet gratis zie ik(evaluation).Bij mij wordt ook niets bewaard dat doet spybot geloof ik,tijdens 't opstarten gooit 'ie alles weg.Heb je trouwens XpPro?Dan valt er bij gpedit.msc ook nog wel wat te regelen dacht ik,maar dat moet ik ff nakijken.

Dat zou ik even moeten nakijken, stom genoeg weet ik niet welke versie geïnstalleerd staat. Ik ben pas maandag weer in de gelegenheid om dat te doen, dus dat duurt nog even maar ik hou me aanbevolen. Aan spybot had ik nog niet gedacht, ga even uitzoeken of dat een oplossing is.

Het heeft even geduurd, was wat druk nml. Maar er staat xp home op dus bespaar je de moeite van het nakijken. Ik ben er nog niet aan toe gekomen of Spybot een oplossing bied.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan