adresbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandrav

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2001
Berichten
280
telkens als ik een adres in de balk wil typen tijdens dat de pagina de startpagina opstart (maak ik het adres wat als startpagina staat blauw) maar typ je niet snel genoeg komt hetgeen wat je nog in wil typen altijd weer vooraan in de adres balk terecht. bv mij.nlwww.help ik ben dan net mij.nl aan het typen maar dat schiet weer voor www.

ik weet niet goed hoe ik het anders uit moet leggen. maar voorheen was dit volgens mij niet zo dan kon ik gewoon het hele adres typen

kan ik dit anders instellen??
 
Ga naar extra --> internet opties --> vul bij startpagina in: 'about:blank'

Groeten...
Bakerzz
 
is wel een wat vreemde oplossing baia.

Beter ga je naar tools->internet options->content en bij autocomplete autoaanvullen uitschakelen bij webadres

in een nederlandse windowns versie ga je naar........(Even denken)

Extra >> Internet opties >> Inhoud >> AutoAanvullen


en daar vink je dat hokje bij webadres leeg....


zie ook hier
 
je kan ook de eigenschappen van de snelkoppeling voor IE bekijken en daar achter het doel '-nohome' plakken (Zonder die kwootjes).

(De meest alternatieve oplossing is om in je startbalk een adresbalk te plaatsen en die balk standaard gebruiken om een nieuwe pagina te bekijken. Dan hoef je ook neit eerst een IE scherm op te starten. Maar das wel erg vergezocht)
 
geen van de oplossingen helpt, als ik autoaanvullen verander of startpagina blank, dan start er geen pagina op of de eigenschappen van de ie snelkoppeling kan ik niets veranderen.

iemand nog tips???
 
volgens mij heb je je probleem niet helemaal goed uitgelegd

wat gebeurt er als je internet explorer (Die blauwe internet e) opstart...


en wat gebeurt er als je een web adres intypt?


Groeten


Tommy
 
Geplaatst door Tommy Stylez
volgens mij heb je je probleem niet helemaal goed uitgelegd

wat gebeurt er als je internet explorer (Die blauwe internet e) opstart...


en wat gebeurt er als je een web adres intypt?


Groeten


Tommy

blauwe E: dan start www.startpagina.nl op maar ik wil dan een ander adres intypen de www.startpagina.nl is dan nog niet helemaal geladen, ik maak www.startpagina.nl blauw en typ daar over heen ik begin dus te typen en intussen is de pagina geladen dan schiet de cursor ineens naar voren dus voor www ik typ gewoon door en dan komt er mij.nlwww.help te staan. de mij.nl is voor de www. geschoten dit is een irritant probleem,
 
Tsja dan moet je toch baia zn oplossing eens proberen :eek: zodat er helemaal niks meer staat en je elk willekeurig adres in kan typen....

of voordat je gaat typen even op de stopknop klikken met je muis....

Probeer het maar even, meid!


Groetjes Tommy
 
als je op de stop knop klikt voordat je gaat typen

lukt dat wel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan