adresbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

elleng

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2004
Hallo, ik heb een vraagje omtrent de adresbalk.
Eerst stond de adresbalk gewoon onder de knoppen vorige en volgende, maar nu staat hij ergens rechtsbovenin en is een stuk kleiner. Hoe krijg ik de adresbalk weer op de normale plek?

Door de werkbalk te slepen naar de plek waar die eerst ook stond.

Of rechtermuisknop en dan Aanpassen... je ziet dan alle figuurtjes staan, klik dan op de knop BEGINWAARDEN

ja maar als ik hem meesleep springt de pijl weer terug.

Als ik rechtermuisknop inklik, waar moet ik dan gaan staan met de muis?

Ergens op een vrije ruimte rechts naast de knoppen en als het eenmaal hersteld is, roep dan weer het snelmenu op en kies dan de optie WERKBALK vergrendelen. Je dient wel van te voren deze optie uit te zetten.

Ja ik heb nu dus op aanpassen en beginwaarden geklikt, maar de balk waar ik een adres in kan vullen blijft gewoon op dezelfde plek staan. Moet ik na beginwaarden nog wat aanklikken?

mmm frapant,

staat werkbalk vergrendelen aan of uit? Zet deze eens uit, sleep dan de betreffende balk naar beneden en zet dan de optie werkbalk vergrendelen AAN!

die functie heb ik uitgezet, maar als ik de balk wil verplaatsen, springt ie steeds weer terug.

Nu weet ik het ook niet meer, normaal gezien zou dat toch moeten werken.

Weet iemand anders hoe of wat??????

He ruben het is me nu wel gelukt, na wat stuntelen. Bedankt voor je snelle reactie en je tips

Groetjes Ellen

Beste Ellen,

graag gedaan. Misschien raadzaam om je werkbalk te vergrendelen zodat het niet meer zal voorkomen, het scheelt je een hoop gestuntel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan