adresbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

niels222

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 apr 2005
Wie weet hoe ik de adresbalk schoon moet maken. Als ik geschiedenis wissen heb gedaan blijven er in de adresbalk als je www intypt toch nog wabpagina's staan, hoe kan ik die verwijderen?

Je kunt ook het aantal dagen even op 0 zetten, op toepassen klikken, dan de geschidenis wissen en het aantal dagen weer op de oude waarde terug zetten.

Deze reg file uit boven genoemd bericht (download dd. 2005-04-13) ziet er goed uit, maar met zo'n .reg bestandje kun je ook veel ellende krijgen als dat door een minder goed willend persoon op het net is gezet.

Inhoud er van is;
Windows Registry Editor Version 5.00

[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs]

Pas altijd erg goed op met .reg files.
Je zet er makkelijk een hoop mee recht maar alles valt ook net zo snel om als er minder fraaie zaken in staan.

Laatst bewerkt:
Ook dit kan nog nuttig zijn: In IE/Extra/Internet-opties, tabblad Inhoud, klik op AutoAanvullen en aldaar uitvinken Webadressen en wat verder nog van toepassing is, en op het tabblad Geavanceerd, onder het blokje Surfen, "In line AutoAanvullen" uitvinken. Sluit de schermpjes af met OK.

(Verwijder ook even de "tijdelijke internet-bestanden'' (in Internet Explorer/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen.'' Sluit de schermpjes af met OK)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Withaar
JDeze reg file uit boven genoemd bericht (download dd. 2005-04-13) ziet er goed uit, maar met zo'n .reg bestandje kun je ook veel ellende krijgen als dat door een minder goed willend persoon op het net is gezet.

Pas altijd erg goed op met .reg files.
Je zet er makkelijk een hoop mee recht maar alles valt ook net zo snel om als er minder fraaie zaken in staan.

Sorry, maar van iemand die al zo lang meedraaft op dit forum begrijp ik deze opmerking echt niet. Kelly's Corner komt elke dag weet ik niet hoe vaak voorbij.....
Dat je met regfiles moet oppassen behoeft geen betoog, maar een waarschuwing voor een registertweak die van een goed bekend staande site afkomt én wordt aanbevolen door een zeer ervaren helpmijer vind ik in dit geval even niet op zijn plaats.

Ik kom misschien al jaren op het forum met zo als vele anderen, Niels222 echter niet. Een waarschuwing lijkt me in dat kader heel normaal.

Maar het lijkt me dat er zo genoeg over gezegt is.
Ik zal me voortaan weer meer met Excel zaken bezig houden :) Schoenmaker blijf bij je leest...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan