adresbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

olemla

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2000
weet iemand een goed programma voor adressen beheer? ik had davi adress maar deze is niet geschikt voor windows xp.

Het ligt eraan hoe ingewikkeld je het wil maken. Access als database kan een boel, maar ikzelf hou het gewoon op Excel. Grafisch niet zo mooi, maar wel effectief als het gaat om zoeken.

ik ben het roerend met je eens m.b.t. Access en Excel, maar de vraag die ik mijzelf een jaar of wat terug stelde, was ; "Waarom zou ik al mijn contacten die in Outlook opgeslagen zijn, inclusief hun emailadressen, verjaardagen en noem maar op, NOG een keer gaan "bijhouden", maar dan in een andere applicatie?"

In mijn geval kon ik daar zelf eigenlijk geen zinnig antwoord op bedenken en dus ben ik maar overgegaan naar Outlook.

maar er is dus geen soortgelijk programma als davi adres die wel compatible is met windows xp? is er evt. een driver ofzo te downloaden zodat davi het alsnog wil doen onder xp?

Geplaatst door olemla
maar er is dus geen soortgelijk programma als davi adres die wel compatible is met windows xp? is er evt. een driver ofzo te downloaden zodat davi het alsnog wil doen onder xp?

Neeeeeeee !
Geen davilex op je pc zetten ranzige troep
gewoon lekker outlook nemen heb je meer dan genoeg aan alles kan je er inzetten
meteen mailen en bellen als je wil met een klik op de knop
Davilex was wel ok toen we nog op 95 draaide

DIt geldt voor mij dan voor Davi-Adres DeLuxe 2000

Dat is dus helemaal niet waar. Ik ben er namelijk achter dat ie het wel gewoon doet door een 2 tal aantal handelingen te verrichten.

1 is installeer de update van Davilex:
http://gebruikers.davilexbusiness.n...-Adres+2000&CategoryID=0&CategoryName=&ID=976

En ten tweede download de bijlage en pak dit bestand uit naar: c:/windows/system32 en vervang het huidige bestand.

Nu werkt het programma!

Succes

Sorry dll file was te groot wie deze wil hebben stuur mij dan even een email.

ok, het schijnt dus wel te kunnen.

Misschien voor mijn beeldvorming want ik ken de Davilex software dus niet:

Wat kan Davilex meer / beter / mooier dan dat Outlook het kan ?

Een ingebouwd postcodeboek, gemakkelijke afdrukmogelijkheid van Etiketten, enveloppen etc.

Agenda met ingebouwd alarm voor herinnering van afspraak of andere bijzondere dagen. En veel meer.

met uitzondering van het postcodeboek noem jij zaken die Outlook prima voor elkaar heeft? Davilex moet het dan wel heeeeeeel fraai doen, wil het nog mooier zijn dan een etiketje binnen Outlook, maar oke, ik ken de software van Davilex dan ook niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan