Adresboek backuppen met Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

guidogast

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2008
Hallo,

Al een hele tijd zit ik te kijken en te zoeken naar oplossingen voor mijn probleem. Ik heb ook al gegoogled, maar ik vind niks.
Dus ik dacht laat ik maar posten.

Doordat ik wil upgraden naar Windows 7 moest ik van mijn vader eerst alles backuppen, zodat alles nog behouden blijft.
Maar ik kan maar geen manier vinden om het adresboek in Microsoft Outlook 2007 te exporteren of te kopieren naar VCF bestanden.

Vroeger kon je gewoon alles selecteren, vervolgens kopeieren en plakken... Alleen deze functie kan nu niet meer en ik ben helemaal de draad kwijt. Zou iemand mij kunnen helpen het adresboek te kunnen ezporteren?

Bedankt!
Guido

Open het adresboek.
Ga naar Bestand> Importeren en exporteren.
Klik je keuze aan.

Dat is hem niet... :(

Daar kan je wel de contactpersonen exporteren, maar niet het adresboek. En ik heb hier verschillen in gevonden.

Anyways het is me al wel gelukt, maar het is een hele omslachtige en tijd slurpende methode:
Open het adresboek, dubbelklik op de eerste contact persoon >> Opslaan Als >> Exporteren als VCard (.vcf)

Doe dit met ieder andere contactpersoon in je adresboek. Het is omslachtig, maar ik heb het nu wel... Ik heb over 223 contacten ongeveer een half uur gedaan...

Groetjes,
Guido

Vreemd, daar adresboek en contactpersonen hetzelfde is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan