adresboek exporteren en importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

eijkweb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jul 2007
Ik heb mijn adresboek ingericht in diverse mappen zoals privé, werk, clup,verhuur.
Nu exporteer in mijn adresboek naar een plek, bij het importeren komt alles in contactpersonen te staan.
De indelingen van groepen zijn dan weg.
Hoe kan ik het gehele met de indeling van mappen en ook weer importeren met deze indeling?:shocked:

Voor het maken van een goede backup + restore van emails en adresboek: zie de bijlage.
(Niet geschikt voor Windows Vista)

Laatst bewerkt:
Ja klopt dit heb ik vaker gedaan lukt ook goed, maar als ik de adressen importeer dan krijg ik 1500 adressen in één map.
Toen ik exporteerde waren de adressen verdeeld in 4 mappen.
dus ik moet nu de mappen weer maken zoals privé, werk, club’s, verhuur, alle adressen weer gaan sorteren in de betreffende map.
Ik zou willen dat de mappenstructuur weer zo terug komt dan toe ik hem exporteerde.

Ik hoop dat ik me een beetje duidelijk heb uitgedrukt?
Gr. Jo

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker wel.
Staat mij alleen iets bij (de tijd dat ik o.e. nog gebruikte) dat mij dit ook nooit lukte.
Dus achteraf de groepen opnieuw aanmaken.

Ik heb mijn adresboek ingericht in diverse mappen zoals privé, werk, clup,verhuur.
Nu exporteer in mijn adresboek naar een plek, bij het importeren komt alles in contactpersonen te staan.
De indelingen van groepen zijn dan weg.
Hoe kan ik het gehele met de indeling van mappen en ook weer importeren met deze indeling?:shocked:
HELP HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan