adresboek ingesteld submappen afwezig

Status
Niet open voor verdere reacties.

letsdoit

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2008
Hallo allemaal.
Na formatteren ook de adressenlijst weer werkzaam gemaakt na zoekenoplossing op dit prima forum.
Alleen de submappen worden niet weergegeven. Ze zijn wel zichtbaar in het hoofdscherm,maar bij aanklikken namen weergeven uit..wordenze niet weergegeven. Wie weet een oplossing?

Groet Johan

Hoi,

Het is de vraag waar je het nu over hebt: de inhoud van Contactpersonen in Outlook, of het z.g. wab (windows adresboek). Dat zijn namelijk twee verschillende gegevensbestanden.
Aangezien het laatste geen submappen kan bevatten neem ik aan dat het om de inhoud van de submappen onder Contactpersonen gaat.
Bij het importeren moet je in stap 'zoveel' een vinkje plaatsen om ook submappen onder de te importeren hoofdmap mee te importeren.
Mogelijk heb je dat over het hoofd gezien.
Een andere verklaring zou ik trouwens niet weten.

Hoi Teun,

Het gaat inderdaad om submappen onder contactpersonen.
Ik heb gewoon het complete pst bestand geimporteerd. Hierin was geen selectie mogelijk voor zover ik weet: Ging vanzelf. In principe staan ze er ook wel in: als ik de map contactpersonen aanklik zijn alle submappen met de daarin aanwezige adressen te zien. Ze worden alleen niet weergegeven als ik een naam aan wil klikken in een nieuw email bericht.
Groeten Johan

Hoi,

Aha, nu ikke begrijp :p
Dat klopt, dat je gegevens uit submappen in principe niet worden weergegeven.
Is wel te regelen/
Welke versie van outlook en windows gebruikt je?

windows XP en Office Pro 2003 (weet ik niet zeker: zit nu op m'n werk moet ik thuis even nakijken) Teun.

Johan

Het is ofiice prof with frontpage 2001 daar zit de outlook ook in. Windows XP.

johan

Hoi,

Start outlook
Klik met de rechtermuisknop op de submap en kie 'Eigenschappen' onderin het snelmenu
Kies het tabblad 'Adresboek van Outlook'
Zet een vinkje bij 'Deze map weergeven als een e-mailadresboek'
Klik op OK
Sluit Outlook en start weer op.

Wanneer je nu in een nieuwe mail op 'Aan...' klikt, zie je rechtsboven in het venster:
'Namen weergeven uit'
en klikt op het vervolgkeuzepijltje daarachter.

Hoi Teun,

Perfect!!
Bijkomend voordeel is dat ze nu op alfabetische volgorde staan. Ik vond het altijd al irritant dat dat niet zo was.
Erg bedankt.
Groeten Johan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan