Adresboek kopieren van Oulook naar Windows Live Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannekemolenaar

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2007
Berichten
137
Waarom zou het kopieren van een adresboek toch altijd zo moeilijk gemaakt zijn? Ik kom er echt niet uit.

Van Oulook (2007) naar Windows Live Mail. Als ik begin in Oulook en klik op 'naar een bestand exporteren' krijg ik een venster: KIES WELKE ACTIE ER MOET WORDEN UITGEVOERD.
Ik snap dus niet waarom er niet bijstaat: ADRESBOEK KOPIEREN. Want dat is begrijpelijk voor de meeste gebruikers.

Wie helpt me hiermee verder? :confused:
 
Hoi, bij 6 staat:
Standaard worden alle contactpersonen geselecteerd. Dat lukt alleen als de contactpersonen op dezelfde computer zitten.
Dat is bij mij niet het geval, want Outlook zit op mijn laptop en Windows Live Mail op een andere laptop.
Ik ben dus nog niet verder gekomen.

Overigens dank voor het antwoord. En groet van Janneke.
 
Voor degenen die hier tegenaan lopen: het blijkt niet mogelijk te zijn. Zo las ik elders op het internet.
Maar ik heb toch een oplossing gevonden die voorkomt om alle emailadressen handmatig in te voeren.
Selecteer het adresboek en sleep dit in je mail. Verstuur je mail en open die op de andere pc (met Windows Live Mail).
De adressen kan je daar openen en .................. ze openen in het adresboek, zodat je ze kunt opslaan.
Wel stuk voor stuk, even doorzetten dus. :p
 
Oef, ja veel werk, nou ja het is mooi opgelost. Bedankt voor de terugkoppeling. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan