Adresboek niet zichtbaar op carkit Volvo V70 met nokia N73

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfaknaller

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2004
Goedenavond wie kan mij helpen?

Een bluetooth verbinding maken met de carkit van een Volvo V70 lukt prima, echter het adresboek wil niet synchroniseren met de carkit.

Als ik een Nokia 6021 gebruik synchroniseert het adresboek wel.
Kan dit liggen aan een instelling op de telefoon?
Kan het liggen aan de software versie van de Nokia N73?

Hopelijk heeft iemand een tip.
Alvast erg bedankt!!

Goedenavond wie kan mij helpen?

Een bluetooth verbinding maken met de carkit van een Volvo V70 lukt prima, echter het adresboek wil niet synchroniseren met de carkit.

Als ik een Nokia 6021 gebruik synchroniseert het adresboek wel.
Kan dit liggen aan een instelling op de telefoon?
Kan het liggen aan de software versie van de Nokia N73?

Hopelijk heeft iemand een tip.
Alvast erg bedankt!!

Zet je motor aan
Via Menu verbreek je de Bluetooth verbinding met je N73
Open je telefoonboek op je mobiel
Zoek een contact
Klik op Opties
Verzenden via Bluetooth
Selecteer My Car en bevestig.

Succes!

PS Als je al je nrs. er netjes in hebt staan (met +31 en geen extra gegevens per contact als email enzo) kun je ook proberen alle contacten te verzenden vanuit het telefoonboek van je telefoon

Synchroniseren

Ik heb een Nokia 6021. De bleutooth verbinding komt goed tot stand, laatst gekozen nummers etc. worden gesynchorniseerd. Maar het telefoonboek synchroniseert niet met de aanwezige installatie in mijn V70. Dus mogelijk toch een instellingsprobleem?

Laatst bewerkt:
Ik heb een Nokia 6021. De bleutooth verbinding komt goed tot stand, laatst gekozen nummers etc. worden gesynchorniseerd. Maar het telefoonboek synchroniseert niet met de aanwezige installatie in mijn V70. Dus mogelijk toch een instellingsprobleem?

Hoe oud is je telefoonsoftware? Dit check je met *#0000#. Deze software kun je updaten via Internet met je bijgeleverde CD van Nokia.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan