Adresboek Office

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Luitjes,

Ik wil op een eenvoudige manier een adresboek maken in Office. Ik heb 2005 maar als ik kijk bij contacpersonen krijg ik duizend opties. Ik wil gewoon een adresbestand maken waar vanuit ik adresstickers kan gaan printen. In het verleden deed ik dit met Works maar die heb ik niet meer. Ben zeer onkundig met office daar ik nooit meer doe als een briefje typen:p
Wie helpt me even verder?

Raymond
 
Hoi Raymond,

Toch raad ik je aan om je eens te verdiepen in contactpersonen van Outlook.
Ik neem trouwens aan dat je niet '2005' maar 2003 bedoelt.
Je kunt de invoer net zo uitgebreid maken als je wilt.
Ik gebruik zowel zakelijk als privé Outlook al vanaf versie '97.
Samenvoegen kan je doen vanuit Outlook:
- Je selecteert de contactpersonen waarvan je etiketten wilt maken
- je kiest nu menu: Extra > Afdruk samenvoegen.

En stoeit vervolgens met het dialoogvenster dat je nu krijgt.
Eenmaal onder de knie, werkt het best handig.

En ja .... een alternatief is natuurlijk om gewoon een tabel in Excel of Word te maken en dat te gebruiken als gegevensbestand bij het samenvoegen vanuit Word.

Succes
 
Hoi Valijn,

Als ik selecteer en EXTRA,AFDRUK SAMENVOEGEN doe dan krijg ik een dialoogvenster en vervolgens opent WORD????

Doe ik wat fout?
Kan je me verder helpen?
 
Ik ga er mee aan de slag!
Je hoort wel als ik er nog niet uit kom. Bedankt vast!
 
Valijn, je bent helemaal fantastisch....het werkt gesmeerd:thumb: :thumb:

Dat is pas hulp.
Je krijgt een tien van mij!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan