adresboek overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

JannyBiglaar

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2003
Berichten
102
Ga samenwonen en nu wil mijn vriend graag zijn gegevens zoals adresboek van zijn outlook overzetten op de mijne zonder alles eerst weer opnieuw in te moeten geven.
Heb zijn naam wel toegevoegd d.m.v. nieuwe identiteit invoegen, maar dan komt automatisch mijn adresboek op zijn pagina.
Weet iemand hoe dit anders kan?

Groetjes Janny
 
Via exporteren en importeren dit staat onder bestand en dan gewoon even goed lezen.
 
Misschien heb ik mijn probleem niet helemaal duidelijk uitgelegd.
Ik weet wel hoe ik een adresboek kan importeren maar dat werkt alleen als dat adresboek al in mijn eigen pc staat.
Dit is dus niet het geval.
Ook kan mijn vriend zijn adresboek niet branden omdat hij deze niet heeft.....
Is er een andere mogelijkheid om een adresboek op te sturen naar mijn pc en dan over te zetten?
Heb al geprobeerd zijn adresboek te exporteren en op te sturen naar mijn e-mailadres.
Het adresboek ontvangen maar weet deze niet om te zetten en op de juiste plek op te slaan.
 
Kan die niet een e-mail naar jouw sturen en naar ieder ander uit zijn boek ook via CC. Dan kan je klikken op de andere namen en kiezen voor: toevoegen aan adresboek.
 
Tja, ook een idee natuurlijk.
Ga ik zeker proberen als er geen andere oplossing komt.
Dank voor het meedenken! Groetjes Janny
 
Geplaatst door JannyBiglaar

Heb al geprobeerd zijn adresboek te exporteren en op te sturen naar mijn e-mailadres.
Het adresboek ontvangen maar weet deze niet om te zetten en op de juiste plek op te slaan. [/B]


Je zegt dat je het hebt ontvangen, maar in wat voor formaat is 't? (.wab) ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan