adresboek overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

hammie47

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Ik probeer bij een kennis, het adresboek over te zetten van een comp. met XP en Outlook, naar een comp. met Vista en Outlook.
Beide Outlook's zijn dezelfde versie (Office 2007).
Eerst geprobeerd met exporteren, resp. importeren vanuit de Outlook contact personen, maar de opties die ik daarin zie, zijn anders dan ik wil.
Nu met usb stick alles uit de map gebruiker/contact personen, overgezet naar dezelfde map in Vista.
Dit wordt echter niet gevonden vanuit Outlook.

Ik denk dat het gaat om de vragen:

1. Wat is de locatie van het Outlook adresboek op de Vista computer?
  2. Is er verschil in de begrippen contact personen versus adresboek?
  3. Zitten alle adressen soms in 1 bestand, zoals bij .wab in Outlook Express, en zo ja: hoe heet dat en wat is de locatie?

Sterker nog, niet alleen de adressen maar álle Outlookmappen (mail, verwijderde mail, ontvangen mail, etc. etc. zijn opgeslagen in het bestand Outlook.pst)

Zorg dat in de verkenner verborgen mappen en bestanden weergeven aangevinkt staat en kopieer de Outlook.pst naar een extern medium. Plaats dit .pst bestand vervolgens naar de nieuwe Outlook installatie en alles is weer beschikbaar.

Ik denk echt dat dit de juiste oplossing is. Ik heb het nog niet kunnen testen, omdat de eigenaar even afstand wil nemen van het probleem. Hij is er al TE lang mee bezig geweest.
Vervolgens zal ik die oplossing gaan toepassen en ga er vanuit dat dit ook gaat lukken. Bedankt!

In Vista vind je de map waarvan je de .pst moet overschrijven met de XP machine .pst in:

Vraag 1 -> C:\gebruikers\naamgebruiker(?)\ appdata\local\microsoft\outlook

Vraag 2 -> V.w.b. de vraag over de verschillen tussen het e.e.a. is dit wel een aardige stukje leesvoer.

Vraag 3 -> 1e regel + antwoord op vraag 1

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan