adresboek thunderbird

Status
Niet open voor verdere reacties.

john ross

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 jan 2006
Berichten
1.016
hallo
gisteren heb ik een hdd crash gehad waardoor ik niet meer kon opstarten in veilige mode en zelfs niet na herstellen met de xp-cd.
Ik heb nu mijn hd gerecoverd met get data back om fotooos en andere documenten terug te krijgen.Wat ik niet weet is in welke map (bestaat die wel?) mijn adresboek van mozilla thunderbird opgeslagen is.Wie kan mij helpen?


Mvg jan
 
Je mailtjes staan, ervan uitgaand dat je met Windows 2000 of XP werkt, in deze map...

C:\Documents and Settings\{Jouw Accountnaam}\Application Data\Thunderbird\Profiles\b9vyo8i5.default (dit laatste stuk is voor elke gebruiker anders, maar het is waarschijnlijk ook zoiets)

Om deze map te zien te krijgen, moet je verborgen mappen even zichtbaar maken, anders zie je de "Application Data" map niet.
De map die je hierboven ziet, bevat je hele Thunderbird profiel, dus je mail, je adresboek, je extensions en alle andere instellingen die je gemaakt hebt. Oftewel, als je deze map op een schone Thunderbird installatie zet, heb je alles weer zoals het nu is, inclusief mail en adressenbestand.

Oftewel, gewoon die map op een CD zetten (desnoods even WinZIPpen als je dat nuttig vindt) en je bent al klaar.

Bron:.computeridee
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ok
bedankt ik heb het gevonden



dank u voor de snelle reactie)))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan