adresboek van hotmail naar windows live mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

thenan

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2011
Ik wil het geëxporteerd adresboek (csv-bestand) vanuit Hotmail importeren naar WLV. Na in WLM aangegeven te hebben om welk csv-bestand het gaat, zie ik in het volgende scherm een lijst met kolom 1 t/m 30. Als ik een vinkje plaats bij een kolom moet ik een keuze maken welke onderdelen ik wil importeren. Hierna gebeurt er niets.
Wie kan mij verder helpen?

Hallo thenan. Lees alles even door.

http://windows.microsoft.com/nl-BE/windows/outlook-compare-hotmail

De gemakkelijkste manier om te upgraden naar Outlook.com:

1. Ga naar http://outlook.com

2. Meldt je aan met uw bestaande Hotmail account. (@ hotmail.com, @ msn.com, @ live.com, enz.)

Belangrijk: Je hoeft je niet aan te melden voor een nieuw account, je kan gewoon inloggen met je bestaande Hotmail account. En je hoeft het Hotmail account niet te wijzigen voor het gebruik van Outlook, als je toch al een nieuw account hebt aangemaakt bij Outlook.com is het niet meer mogelijk om deze nog samen te voegen met je oude Hotmail account je kan ze dan enkel nog koppelen.

Bedankt voor de tip om over te stappen naar outlook.com.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik haal uit je antwoord niet de oplossing van mijn probleem.

Het zou zo moeten is dat eerdere csv bestand kennelijk niet goed.

Dat is een kwestie van – in Hotmail – exporteren naar 'CSV' (zie afbeelding). Daarna dat 'CSV' importeren.

hotmail.JPG

Kun je dan niet importeren. Dat is vreemd. Probeer nog eens. In WLM ga je de contactpersonen openen, dat zie je links onderaan bij het middelste icoontje, Dan kun je dit doen, ga naar menu Importeren (bijna helemaal rechts op de menubalk) Zie voorbeeldje.

wlm.JPG

Moet kunnen, lukt het niet dan horen we het wel. ;)

Uiteindelijk heb ik het adresboek handmatig in WLM ingevoerd.
Alsnog bedankt voor de suggesties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan