Wij werken met MS office 2010 o.a. Excel en hebben daar een factuurschabloon gemaakt
echter is het ons tot nu niet gelukt een snelle keuze en invoeging van adresgegevens te maken van debiteuren factuur adres en afleveradres en crediteuren uit een spearaat Ecel Klantenbestand. Met de Words lukt dat wel via samenvoegen van data, maar daarin zitten geen rekenfunkties zoals bij Excel.
Wie kan ons uit zijn of haar ervaring goed op weg helpen dit te realiseren.
Er staat op de Microsoft een demo testfactuur met de mogelijkheden die we willen benutten maar na vele pogingen zijn we gestopt met proberen, helaas.
wie weet raad.
mvg
KLING
echter is het ons tot nu niet gelukt een snelle keuze en invoeging van adresgegevens te maken van debiteuren factuur adres en afleveradres en crediteuren uit een spearaat Ecel Klantenbestand. Met de Words lukt dat wel via samenvoegen van data, maar daarin zitten geen rekenfunkties zoals bij Excel.
Wie kan ons uit zijn of haar ervaring goed op weg helpen dit te realiseren.
Er staat op de Microsoft een demo testfactuur met de mogelijkheden die we willen benutten maar na vele pogingen zijn we gestopt met proberen, helaas.
wie weet raad.
mvg
KLING
