adresgegevens verkrijgen van email adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

heritage007

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2009
ik heb een tijdje geleden een ongeluk met mijn scooter gehad maar van de tegenpartij heb ik alleen een email adres en ergens een telefoonnummer(nog niet gevonden)
weet iemand een manier om achter iemands adresgegevens te komen met email (en misschien telefoonnummer) ze staan namelijk niet in het telefoonboek en het is wel belangrijk dat ik hun adresgegevens heb

Dat kan alleen via de provider en die zal deze gegevens niet zomaar prijsgeven, anders dan via een gerechtelijk bevel.

je zou kunnen kijken op wieowie.nl en daar wat gegevens van het email adres zoeken,
of googlen met het email adres tussen "", als je dan niks vindt is de kans heel klein dat je ze kan traceren... maar misschien als je er mee naar de politie stapt (weet het 'formaat' van het ongeluk niet) kunnen zij je misschien helpen (waarschijnlijk niet.. maar valt te proberen) denk trouwens dat het eerder lukt als je ook het kenteken hebt.

en idd. een provider geeft gegevens niet snel vrij (was ik nog een keer heel blij om) alleen als het moet van de rechter. ik hoop dat je iets kan vinden en zo niet hoop ik dat je niet te veel problemen krijgt met verzekering enz.

safex

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan