Adreslabels printer met Dymo 450 van uit Outlook.

Status
Niet open voor verdere reacties.

heponij

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2022
Al enige tijd ben ik bezig adres labels te printen vanuit Outlook waar een adresboek staat die door Apple is aangemaakt. Ik gebruik dit adresboek daar deze synchroon loopt met met mijn telefoon waardoor alle adressen van zowel mobiel/ tablet als laptop gelijk zijn.
Ik kan geen adresboek importeren naar Dymo software.
Wie wil of kan mij helpen dit probleem op te lossen.

M.v.g. Herman

Jouw omschrijving is ongeveer net zo helder als de officiële handleiding van Dymo Label, als dat tenminste de software is waar je het hier over hebt. Ik zie op de handleiding daarvan op pagina 15 een plaatje met daarin de optie om op het tabblad <Adresboek> contactpersonen in Outlook te koppelen. En dat is het, meer wordt er niet uitgelegd.

Wél zie ik daar een plaatje bij met een keuzelijst <Adresboek>, en ik vermoed dat je die moet gebruiken om Outlook te koppelen. Vraag is natuurlijk: klopt dit, heb je dit aangeklikt, en wat zie je dan? En als je op Outlook klikt, wat gebeurt er dan?

Moet je wel de Outlook plugin hebben geactiveerd volgens mij. Kan het hier helaas niet verder testen

Dat klopt inderdaad plug-in is geïnstalleerd.
Het adresboek van outlook gebruik ik niet daar de adressen vanuit Apple-adresboek komen die een apart adresboek aanmaken in outlook. Het adresboek van Apple is niet te selecteren. Volgens mij kun je het alleen doen door het adresboek te exporteren naar Excel en van daar uit importeren naar Dymo. Maar dat is erg omslachtig.
Een tweede optie is het Apple-adresboek kopiëren naar Outlook, maar hoe doe je dat?

Het adresboek van outlook gebruik ik niet daar de adressen vanuit Apple-adresboek komen die een apart adresboek aanmaken in outlook.
Even lezen wat je zélf schrijft… :).
Je adressen zitten dus wél in Outlook. Maar wellicht kun je in de printer software geen submap selecteren? Ik heb het programma (en de printer) ook niet, dus ik kan ook niets testen. Maar ik zou, tenzij je in Outlook gescheiden adres bestanden wilt houden, de Apple contacten gewoon naar de Outlook Contacten kopiëren.
Overigens vertel je niet of de adressen die je wél in Outlook hebt staan, wél werken. Lijkt mij essentiële informatie :).

En anders de contacten exporteren in .csv formaat en importeren in Dymo Labeler

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan