adressen beheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

etboss

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2000
Ik ben op zoek naar een goed adressen beheer programma voor XP. Tot nu toe heb ik gewerkt met Davi_Adres, maar door een of andere reden werkt dat niet meer. Heb ook het adressen beheer van Easy Computing geprobeerd, maar daar doet de print optie van de lijsten het niet en dat komt omdat het een omgebouwd dos prog is en ze kunnen me daar niet verder helpen.
Ik zoek dus een programma om adressen bij te houden en lijsten en adres stickers te printen.

mijn dank

Als je altijd tevreden was met Davi adres, is het wellicht handiger om uit te zoeken waarom hij ineens niet meer werkt ipv een ander programma te zoeken.
Anders zou je er zelf eentje kunnen maken met behulp van MS Acces.

Piepoeh

Ik weet niet of je ervaring hebt met Davilex voor support, maar ik wel en daar heb ik dus al mijn buik van vol. Zelf heb ik geen idee. Zou te maken kunnen hebben met Windows update . Misschien nieuwe libraries of iets dergelijks, maar er zo hele opties , printen bijvoorbeeld, verdwenen.
Met Access ben ik al stilletjes begonnen. Ben daar nog niet zo in thuis, maar het is wel leuk.

Niet veel weer voor de Harley op het moment. Heb zelf een Pan European.

Om Davi-adres te kunnen draaien onder XP heb je wel een speciale update nodig. Had je die al wel gedownload? Kreeg je anders nog foutmeldingen?

Groetjes,
Bennie

Off topic:

Niet veel weer voor de Harley op het moment.
Ach...., met een lange onderbroek en een paar geitenwollen sokken, kun je het lang volhouden.

On topic maar weer!

In acces zitten een boel handige wizzards, o.a. voor een adressen bestand. Werkt heel simpel en je kunt hem makkelijkaanpassen.

Wat een prachtig medium toch.
Bennie bedankt. Ik dacht dat ik toch altijd de site van Davilex aardig in de gaten hield, maar helaas voor dit onderwerp niet.
Maar de update werkt en ik ben er erg blij mee.

Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan