adressen boek OE / Live-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schul

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Berichten
340
Sinds kort ben ik overgestapt van XP naar W7. Xp gebruikt ik een prima adressen boek.

Met het adressenboek van Outlook-Expres kunnen de e-mailadressen elk in een daarvoor bestemde map worden gedaan. Tevens kunnen er diverse mappen worden aangemaakt.
Na het schrijven van de mail kan de direct neergezet op AAN, CC of BCC een kwestie van even aantikken en het staat er in.

Helaas heeft Live-mail een simpele adresboek. Voor peroonlijk gebruik is dit een prima ding.

Voor een verenigingbestand helaas niet. Ik heb bijvoorbeeld 10 mappen nodig om per map 100 adressen kwijt te kunnen.
Bij het verzenden van een e-mail ik een groot aantal mail verzenden uit de diverse mappen zoals met Outlook-Expres.

Outlook-E zit opgenomen in Windows XP, helaas is dit niet in W7. Is Outlook-E ook ergens los te verkrijgen en te instaleren in W7.
Of is een gelijkwaardig adresboek die gekoppeld kan worden aan Live-mail.

Wie kan daar iets zinnigs over zeggen.

gr.Jan
 
Jan er is niet veel over te vinden, maar deze vond ik nog voor je na wat zoeken. Het is goed doorlezen en je plan maken. Klik Je hebt een usb stick nodig en/of een externe schijf begreep ik.

Nu hoop ik dat het wat het is. Succes.;)
 
Laatst bewerkt:
Wel interessant, ik heb het door gelezen. Niet precies wat ik bedoel.
Maar is het mogelijk dat ik ergens los Outlook (Expres) kan downloaden en instaleren in W7?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jan dat is niet mogelijk. Windows Live Mail is de opvolger. Klik :confused:

Jan er is wel wat meer mogelijk met windows live mail. Niet te verwarren met windows mail. klik
 
Laatst bewerkt:
Het schijnt wel te kunnen, ik was van de week bij iemand, hij had W7 met Ootlook erop, ik ga wel navragen hoe dit bij hem wel mogelijk is.
vr.gr. Jan
 
@Schul Onnodige quotes verwijderd. Wanneer je direct reageert op een reactie is het niet nodig om dat bericht te quoten. Onnodig quoten heet dat, hetgeen niet gewenst is.
 
Er is verschil tussen outlook en outlook express, dus dan zal daar kennelijk de kneep zitten. En de vraagsteller vroeg of hij outlook (express) kon downloaden, dat kan dus niet omdat windows live mail in windows 7 zijn vervanger is. :)
 
Het was inderdaad Outlook maar het gaat mij om het adresboek.
Is Outlook dan wel los te downloaden in te instaleren op W7?
 
Laatst bewerkt:
Outlook Expres kun je niet zo in Windows 7 installeren. Het kan wel in een Virtual Machine en de Windows XP-modus. Het is a.h.w. Windows XP binnen Windows 7 geïnstalleerd. Dit is echter een hele toestand en dat gedeelte van de schijf moet ook apart beveiligd worden met een beveiligingsprogramma (1 gebruiker 2 of 3 pc's).

Windows 7 heeft ook nog > Contacts > Contactpersonen. Kijk daar ook eens naar hoe daar de opbouw is en of je met im- en exporteren die kunt gebruiken in combinatie met Windows Live Mail. Het is maar een idee.
 
Laatst bewerkt:
Jan hallo ben ik weer. Outlook lees deze even door. klik

En ik vond deze best wel leuke nog voor meer informatie. klik

En succes ermee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan