• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Adressen in excel kopieren naar microsoft Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwar0102

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Ik wil een adressen bestand wat ik had in CRM via excel overzetten naar Microsoft Outlook.
Eerst kreeg ik de melding dat ik het eerst moest benoemen, dit is mij gelukt maar nu krijg ik steeds de melding dat er teveel velden zijn gedefinieerd.
Ook na veel velden te hebben verwijderd blijf ik deze melding krijgen.

Wie kan en wil mij helpen?

Groet!

Hoi,

Met die melding van 'benoemen' bedoel je een naam die je aan een bereik moet geven voordat je in outlook kan importeren.
Ik zou je er wel mee willen helpen, maar dan moet je het/een bestand met de gegevens naar me sturen, want anders wordt het me veel te veel een heen en weer gevraag etc.
Zie onderstaande link

Geef ook even aan met welke versie van Excel en/of Outlook je werkt, omdat ik zowel met 2003, áls met 2007 werk.

Laatst bewerkt:
Bedankt alvast

Ik werk met office 2003.
Ik zal het bestand naar je toe mailen
Bedankt!
Maar waar vind ik je e-mail adres?

Mvgr.

Wim

Laatst bewerkt:
Al op de link onderin dit bericht geklikt?
Dan vind je het subiet ...... :p

Bedankt Teun

Door uw grote inzet kon ik mijn adressen vanuit Excel inporteren naar Microsorft Outlook.

1000x dank!!

Wim:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan