adressen toch zichtbaar ondanks BCC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hallo ik verstuur wel eens berichten BCC.... normaliter kwam er dan Undisclos Recipient te staan maar nu komt er GEEN te staan bij Aan:

En als ik dan later bij de eigenschappen van de e-mail kijk dan zie ik gewoon alle adressen staan waar het naar toegestuurd is, en dat wil ik niet.. iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat het echt een BCC e-mail word???

Je geeft toch wel 1 adres op bij cc: en de rest bij bcc: ? Alleen de mail die je hebt verzonden toont alle adressen, bij de ontvangers zou dit niet zo moeten zijn.

Dus als ik op opties klik zie ik wel iedereen staan.. maar de gene die hem bcc ontvangen heeft niet.. begrijp ik dat goed??

Stuur een mail naar jezelf, als je een ander e-mail adres hebt en je kan het zelf controleren.

Het is zo dat ik alleen kan zien wie er BCC is maar de ontvanger ziet dat niet. dus dan is het goed.
Iedereen bedankt voor de reacties.

Iemand die wat meer verstand heeft van computers kan altijd zien wie er allemaal in de bcc staan. Dit kun je doen in Outlook door in het bericht te gaan en dan naar beeld->opties te gaan hier zie je de header van de mail en daar staan alle bcc e-mail adressen. Als je bijvoorbeeld een nieuwsbrief maakt wil je dit niet (om spam van anderen te voorkomen).

Je kunt dit voorkomen door een mass-mailer te gebruiken (ik gebruik Group Mail free hiervoor maar er zijn natuurlijk heel veel anderen) je kunt met dit programma gepersonaliseerd mailen daar mee bedoel ik dat je een standaard mailtje maakt en een groep met adressen en dan kun je kiezen hoe je het verstuurd dit programma kan het mailtje zo versturen dat de mensen in de groep een mailtje krijgen waarbij zei zouden "denken" dat je ze persoonlijk een mailtje stuurd.

De groeten,
Mark

Even in tegenstrijd met het vorige bericht van mij:

Het ligt aan het mail programma of de bcc verborgen is voor de ontvanger of niet. Ik heb namelijk wel degelijk bcc mailtjes waarvan ik kan zien waar hij nog meer heen gaat.

De groeten,
Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan