Adressen uit distributielijst naar contactpersonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kleinmannetje

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2002
Hallo,

Op mijn werk heb ik een aantal distributielijsten gekregen van mijn collega. Deze lijsten heb ik nu in Outlook 2002 gezet om te gebruiken voor een e-mail nieuwsbrief. Maar ik wil niet alle adressen uit de lijsten gebruiken. Het liefst zou ik de mail adressen uit de distributielijsten in een map bij mijn contactpersonen zetten zodat ik zelf kan aangeven welke adressen ik wil gebruiken. Mij lukt dit echter niet. Adressen toevoegen of verwijderen van de lijst gaat makkelijk, maar kopiëren naar mijn contactpersonen niet. Weet iemand hier een oplossing voor?

Het zijn een paar honderd e-mail adressen dus het liefst wil ik niet alles met de hand kopiëren.

Alvast bedankt,

jesse

Kun je de lijst niet kopieeren naar excel,dan de lijst aanpassen naar wens.......vervolgens weer in een mailtje plaatsen en toe voegen aan adressenboek.

Bedankt voor je reactie.

Het kopiëren naar excel gaat al moeizaam. Dan moet ik eerst de lijst exporteren naar een txt bestand en daarna in excel zetten. Vervolgens heb ik geprobeerd dit excel bestand te importeren, maar dit accepteerd outlook niet omdat het denk ik volgens een bepaald format moet (begrijpelijk). Is hier geen andere manier voor? Ten eerste om het in Excel te krijgen en ten tweede om weer in outlook te krijgen.

Ik kan de e-mail adressen in de lijsten ook niet echt goed selecteren. Ik kan ze wel aanklikken, maar voor de rest kan ik er ook niets mee. Niet kopieren of verplaatsen of wat dan ook. Als ik dubbelklik krijg ik een melding dat de contactpersoon niet bestaat, wat klopt, want ze staan alleen in de lijst.

Kan iemand me helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan