Adressen uit Excel naar Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reggie66

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2006
Hallo,

Voor mijn werk heb ik de volgende uitdaging.
Een document wordt middels een sjabloon in Word (2003) gemaakt en verstuurd naar een vast aantal geadresseerden, echter niet alle tegelijk. Dus de optie "afdruk samenvoegen" werkt niet.
Het komt dus voor dat het document met eisen pakket vandaag wordt verstuurd naar ontvanger A en morgen naar onvanger B.

Nu wil ik een Excel (2003) een lijst bijhouden met de NAW gegevens van de ontvangers.
Middels een keuzelijst in het document moet nu de ontvanger geselecteerd worden en de NAW gegevens in velden gezet worden.

Op de site van MS heb ik de 'AdresOphalerUitExcel' gedownload, echter deze is niet aan te passen naar mijn wensen. Echter zou het stukje programma wel zo moeten werken.

De gegevens in Acces plaatsen is geen optie, omdat er van onze ICT afdeling geen 'vreemde' data-bases mogen draaien, dus deze optie valt helaas ook af.

Graag een antwoord of een duwtje in de goede richting.

Alvast bedankt, Reggie66

Laatst bewerkt:
Code:
Een document wordt middels een sjabloon in Word (2003) gemaakt en verstuurd naar een vast aantal geadresseerden, echter niet alle tegelijk. Dus de optie "afdruk samenvoegen" werkt niet.
Het komt dus voor dat het document met eisen pakket vandaag wordt verstuurd naar ontvanger A en morgen naar onvanger B

Hoe worden de gewenste adres(sen) per keer geselekteerd ?
Hoe wordt het Wordbestand naar dat/die adres(sen) gestuurd ?
Waar bevinden zich de adressen ?

Hallo snb,

Het betreft een document (eisen pakket) dat middels post verzonden wordt.
De NAW gegevens worden op diverse velden in het document gebruikt.
Er wordt gebruik gemaakt van een sjabloon, dit sjabloon kan eventueel aangepast worden

De bedoeling is dat de contactpersoon vanuit een keuzelijst (in het document, tijdens het opmaken van het eisen pakket) geselecteerd wordt.

De NAW gegevens dienen dan in de velden in het document geplaatst te worden.

De NAW gegevens bevinden zich nu op het moment nog nergens, maar de bedoeling is om deze in een lijst in Excel te maken.

Alvast bedankt.

Staat hier al voor je klaar (registreer om de bijlage te downloaden)

Hallo Snb,

Bedankt voor deze link.

Dit lijkt erop wat ik bedoel.
Echter is het niet mogelijk om hier een soort van data-base achter te hangen waarbij de adres gegevens na het kiezen van de organisatie en de contactpersoon vanzelf gevuld worden ?

Met vriendelijke groet,
Reggie66

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan