adressen uit Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

bakkertje61

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2007
Berichten
43
de laptop van mijn vriend is stuk; er was een backup/image gemaakt; hij wil de e-mail-adressen vanuit Outlook van de back-up naar zijn inmiddels aangeschafte Windows Mail;
hoe moet dat? de oude computer is niet meer te starten.

De back-up is gemaakt met (Norton?) Ghost op de defecte laptop; het scherm werkt niet meer, de rest wel waarschijnlijk. Vanuit de back-upCD kunnen files uitgepakt en leesbaar gemaakt worden. Kan de dir (welke is dat trouwens?) waarin de adressen staan, leesbaar worden gemaakt voor Excel, Word o.i.d.??
 
Laatst bewerkt:
Je schrijft dat er een backup gemaakt is, ik neem aan op die defecte laptop..........?
Als dat zo is dan resteert alleen nog een beroepshersteller en die zijn prijzig. Dan kan íe beter langzaam zijn contact weer verzamelen / opzoeken, da's een stuk voordeliger.
 
Gaat het om Outlook Expres, of outlook uit het MsOfficepakket
 
Je schrijft dat er een backup gemaakt is, ik neem aan op die defecte laptop..........?
Als dat zo is dan resteert alleen nog een beroepshersteller en die zijn prijzig. Dan kan íe beter langzaam zijn contact weer verzamelen / opzoeken, da's een stuk voordeliger.
 
Hoi,

Als je in Windows Mail, menu Bestand > Importeren en exporteren bij Importeren kijkt, dan zie je dat een - kommagescheiden - CSV-bestand wordt geaccepteerd.

Je kunt het bestand OUTLOOK.PST, wat waarschijnlijk te vinden is in de map:

X:\Documents and settings\[uwnaam]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

in de backup, openen in outlook (van iemand anders dus) en vervolgens de map contactpersonen daar exporteren als CSV-bestand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan