Adressen uit Tomtom mobile5 verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Kat

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
LS,
Ik ben sinds kort in het bezit van een Tomtom mobile 5 op een telefoon.
Maar nu heb ik de volgende vraag: De lijst met adressen waar je in de loop van de tijd naar toe navigeerd wordt steeds langer en minder overzichtelijk, vooral na een vakantie in Frankrijk zijn er tientallen bij gekomen. Nu is mijn vraag de volgende: Is er ook een mogelijkheid om deze adressen te verwijderen of altans de adressen die ik de komende tijd niet meer gebruik ( adressen in Frankrijk ) .
Ik zelf kan de mogelijkheid niet vinden, maar mischien is er onder jullie iemand die het wel weet.
Vrgr. B.Kat

Ik kan alleen de mogelijkheid vinden om de fabrieksinstellingen terug te zetten, dan ben je ook je favorieten kwijt.

Je zou de recente bestemmingen die je wel wil bewaren in je favorieten zetten. Heb je iedergeval weer een beetje overzicht.

Was zelf al op zoek naar een optie om een backup te maken van je favorieten. Heb er tot nu toe weinig over kunnen vinden...:(

Beste helpmijers,
Ik heb al een oplossing voor mijn vraag gekregen van TomTom support :
U kunt deze lijst alleen in zijn geheel verwijderen. Wanneer u dit doet, zullen uw favorieten tevens verwijderd worden.
U kunt dit doen door in de geheugenkaart de .cfg map te verwijderen. Al uw favorieten en recente bestemmingen zullen nu gewist worden.
Overigens zullen de recente bestemmingen na 24 bestemmingen vervangen worden door de nieuwe bestemmingen die u in voert. De lijst zal dus niet groter blijven worden.

Wij hopen dat wij hiermee uw vraag hebben beantwoord.
Indien u vragen of suggesties heeft horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

TomTom Customer Support Team

Vrgr. B.Kat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan