Goedemiddag lezers,
Ik ben al een poos, helaas nog zonder resultaat, aan het uitzoeken hoe ik het volgende moet doen:
Ik heb in bestand A 2000 adressen staan van klanten. Nou heb ik een ander Excel bestand, bestand B, met 500 adressen. Deze 500 adressen komen ook voor in bestand A. En al deze 500 adressen wil ik graag uit bestand A filteren zodat er 1500 adressen overblijven. Met duplicaten verwijderen lukt het niet, omdat dan het 'origineel' wel in het bestand blijft staan.
Misschien is het wel heel simpel en zoek ik niet met de juiste zoektermen op Google, maar ik kom er maar niet achter. Heeft iemand een idee hoe ik dit moet doen?
Alvast bedankt!
Ekroeze86
Ik ben al een poos, helaas nog zonder resultaat, aan het uitzoeken hoe ik het volgende moet doen:
Ik heb in bestand A 2000 adressen staan van klanten. Nou heb ik een ander Excel bestand, bestand B, met 500 adressen. Deze 500 adressen komen ook voor in bestand A. En al deze 500 adressen wil ik graag uit bestand A filteren zodat er 1500 adressen overblijven. Met duplicaten verwijderen lukt het niet, omdat dan het 'origineel' wel in het bestand blijft staan.
Misschien is het wel heel simpel en zoek ik niet met de juiste zoektermen op Google, maar ik kom er maar niet achter. Heeft iemand een idee hoe ik dit moet doen?
Alvast bedankt!
Ekroeze86