adressen verwijderen outlook XP/window XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

veessen

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2002
IK werk met outlook XP als mailprogramma. Een ieder die ik een mail heb gestuurd, diens emailadres wordt opgeslagen binnen windows XP. Echter ook verkeerde emailadressen of mailadressen die ik niet meer wil gebruiken.
Weet iemand waar deze adressen opgeslagen worden zodat ze te verwijderen zijn.
ter info: Ik heb ze niet in mijn contactpersonenlijst staan.

Kleine kans dat je misschien AutoAanvullen bedoelt.
Ga in Internet Explorer naar: Extra>Internet-Opties>Inhoud>AutoAanvullen. Daar kun je aangeven wanneer AutoAanvullen wel/niet gebruikt moet worden en kun je de geschiedenis van AA wissen. Of deze:

Automatisch controleren en aanvullen van namen uitschakelen
Klik op Opties in het menu Extra.
Klik op E-mailopties.
Klik op Geavanceerde e-mailopties.
Ga op een van de volgende manieren te werk:
Automatisch controleren van namen uitschakelen

Schakel onder Bij verzenden van bericht het selectievakje Automatisch namen controleren uit.
Automatisch aanvullen van e-mailnamen uitschakelen

Schakel onder Bij verzenden van bericht het selectievakje Namen voorstellen bij het invullen van de velden Aan, CC en BCC uit.

adressen verwijderen

Ik vind het niet erg dat hij adressen aanvult of aanvult mar ik wil verkeerde adressen verwijderen.

In OE zit dat onder Extra en dan adresboek.
Vervolgens kun je ze verwijderen.
Je moet dus even goed alles uitklappen bovenin Outlook.

adressen verwijderen

In mijn adressenboek staan bij contactpersonen mijn eigen adressen en is de OE lijst leeg.
Daar staan dus niet die adressen die verschijnen van eerdere mailtjes.

adressen verwijderen

ter aanvulling: Ik werk met outlook XP en niet met outlook expres (OE)

Dat had ik al begrepen. Daarom zei ik ook dat je de boel boven goed moest uitklappen. Daar moet echt wel iets te vinden zijn.
Wat ik totaal niet begrijp..........ze staan er niet in en ze staan er wel in :eek: