adressen verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

devrieshg

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2001
Na het chatten via msn verwijder ik de namen uit de contactpersonen. Echter wanner ik extra,opties en privacy open dan zie ik nog adressen staan.
Met de rechtermuisknop probeer ik na te gaan of ik deze kan verwijderen maar verwijderen licht niet op.
Hoe kan ik toch deze adressen hier verwijderen?

henk

Geplaatst door h.g.de vries
Na het chatten via msn verwijder ik de namen uit de contactpersonen. Echter wanner ik extra,opties en privacy open dan zie ik nog adressen staan.
Met de rechtermuisknop probeer ik na te gaan of ik deze kan verwijderen maar verwijderen licht niet op.
Hoe kan ik toch deze adressen hier verwijderen?

henk

dat kan niet volgens mij, dit betekend dat die lui waar jij mee chat, jou nog toegevoegd hebben. Als je op weergeven klikt, zie je wie jou nog toegevoegd hebben, en als ze daar niet bij staan, moet je ze kunnen verwijderen.. Tenminste, bij mij wel..

Bedankt voor de reacties.

Adresboek kan ik niety vinden misschien stom maar alleen conctactpersonenlijst. Noch onder bestand,acties en extra zie ik een adreslijst.
Inderdaad sandhe degenen met wie ik heb gechat hebben mij toegevoegd aan hun contactpersonenVandaar dat ik deze niet kan verwijderen zoals ik aangaf.
Wat staat mij nog te doen in deze?

Henk

Inmiddels heb ik een email gestuurd naar de chatters met het verzoek mijn adres te verwijderen uit hun contactpersonenlijst.
NZij hebben dit kennelijk gedaan want toen ik op het adres van hen klikte kon ik deze verwijderen.
Probleem dus opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan