adressenbalk niet meer zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

juliairma

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2003
Berichten
11
Goedemorgen ,

heb hier een beetje gezocht naar antwoord maar misschien niet echt zoals het hoort .
Dus dan maar een vraagje posten : om te kunnen chatten op een forum heb ik m'n adressenbalk weggeklikt ( hij was niet meer aangevinkt bij rechtermuisknop en verdween ) ik kon zo beter chatten t( anders zie ik de bovenkant van de chatroom niet )
Toen ik hem week wou krijgen klikte ik weer met rechtermuisknop in de verschillende overblijvende balken ( google , websearch werkbalk enz ) maar hij staat aangevinkt en komt niet terug .
Ik kan dus niet meer met http//www. iets zoeken en ook niet meer gewoon met dat pijltje in het vensterje gaan kiezen wat ik reeds bezocht of een adres veranderen , werken met adressen gaat niet meer .

:eek: aan m'n uitleg zien jullie wel dat ik geen internetkampioene ben ...
Ik probeerde wel wat in afbeelding enz maar ik vind het niet .
Heb franstalige software maar dat is niet zo'n probleem voor me .

Ik heb internetexplorer , windows millenium en adsl .
van harte dank voor een antwoord en een prettige dag gewenst .
 
En als je op f11 drukt, krijg je hem dan niet weer in beeld.

P.S. ik denk dat dit om Internetexplorer gaat en niet om outlook express
 
dank voor reactie ,

Dank voor jullie reactie , ik heb dit inderdaad per ongeluk in een verkeerde rubriek geplaatst ,het gaat inderdaad om internetexplorer (sorry ) Ik probeer eerst even je raad ron , dan die van jozo want dit is al een ietsje complexer voor me .
ik meld nog wel of het me lukte
 
F11 helpt niet maar wanneer ik op F4 druk vind ik het lijstje met links wel terug , dat is al een vooruitgang

de adressenbalk is waarschijnlijk verborgen of verplaatst ,
indien ik hem echt niet vind zal ik de raad van jozo proberen
 
Staat hij niet gewoon onder beeld -> werkbalken ->adresbalk? Misschien dat het met de rechtermuisknop niet werkt, maar op deze manier wel?
 
de werkbalken vergrendeld en te klein

Iemand deed me dit proberen : de werkbalken ontgrendelen en dan trekken onderaan de balken , de adresbalk stond er wel maar verborgen onder een andere omdat hij te klein was ...

Heel fier ben ik niet , het was dus maar een kleinigheid maar ja , ik wist dit niet .

werkbalken nu weer vergrendeld .
verder heb ik ook dat antispy programma gedownload jozo ,

van harte dank voor jullie raadgevingen en tips !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan