Adressenlijst Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skybird

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2001
beste Access-Kenners

ik moet tegen 01 September een vlot werkende Telefoonlijst klaar hebben. Maar het wil niet lukken;
het probleem is dat ik dacht dat alles werkte MAAR:
de postcode en de gemeente worden niet opgenomen in de klantentabel waardoor ze dan ook niet verschijnen in de telefoonlijst en dus ook niet uitgeprint worden.
na enkele slapeloze nachten zie ik nog altijd geen licht aan de horizon, ik weet niet hoe ik dit moet oplossen

kan iemand mij hier aub mee helpen.

in bijlage de Db die ik tot nu toe geknutseld heb

alvast bedankt

heb al tien keer geprobeerd de bijlage te sturen maar blijkbaar lukt het niet (telkens verdwijnt ze in cyberspace)

yep vind ik ook, kan ik het niet naar iemand mailen die dan eens een poging doet om ze erop te zetten? want nu net lukte het ook weer niet.

Hy skybird,

Ik heb je database even bekeken en heb een paar veranderingen aangebracht.

1° ik heb van uw 2 tabellen een query gemaakt. Deze query is nu de recordbron van uw formulier "klanten telefoonlijst"
2° heb er ook nog een voorbeeldje van een rapport gemaakt op basis van deze query.Je kan dit aanpassen (via VBA) op basis van uw formulier "klanten telefoonlijst"
3° Je invoermasker voor telefoon en fax moet aangepast worden (je zal het wel merken)
4° Voor de rest schijnt alles ok te zijn

Oh ja er staan 2 records in. In het formulier "klanten telefoonlijst" druk "V" of "B" Dit is dus OK

fantastisch hoe eenvoudig sommige oplossingen wel niet zijn; maar je moet er maar aan denken.

en de lay out verander ik nog wel is wel erg kleurrijk zo, maar dat vind ik handig in de ontwerpfase.

van harte bedankt voor al de moeite

groetjes
tot het volgende probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan