• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

adresstickers

Status
Niet open voor verdere reacties.

lottemma

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2005
Het lukt mij niet meer om mijn adressenbestand (Exell) te importeren in Word en het te gebruiken voor adresstickers.
Ik heb Wndows XP.
Wie o wie kan me hiermee helpen??
Bedankt, Wil

Waar gaat het fout? Is het excel-bestand wel goed (indeling)? Welke Office-versie werk je mee?

Waar gaat het fout? Is het excel-bestand wel goed (indeling)? Welke Office-versie werk je mee?

ik heb office 2003 en in exel staat alles keurig getypt maar als ik het invoer dan krijg ik een scherm met: Bestandsconversie en i.p.v. tekst allemaal vierkantjes en wat ik ook doe, ik krijg geen gewone tekst.
Ik krijg wel een stickerverdeling in Word en daarin komt dan: <<volgende record>> ???????

Heb je misschien onlangs Acces geinstalleerd? Deinstalleer die eens en probeer het opnieuw. Helpt dat niet dan is een omweg om het excel bestand eerst om te zetten naar een text bestand (gescheiden door komma's geloof ik) en die te gebruiken voor het samenvoegen.

je kunt het via afdruk samenvoegen doen in word het exel bestand koppelen en laten samenvoegen op jouw ingestelde etiket

gr edwin

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan