ads instant hdtv pci (code 10)

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter6727

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2006
ik hoop dat ik hier goed zit met mijn probleempje.
Ik heb een nieuwe geluidskaart de Creative sound blaster X-fi extreme audio 1x optische in-en uitgang en die zit in mijn amd athlon(tm) 64 x2 dual core processor 5000+ 2.60 ghz. 32 bit met Vista. Ik heb een audioset de Logitech 5500 en een TV de Lg 47lh4000 42 inch. Ik gebruik optische kabels van de tv naar pc-in (geluidskaart) en er gaat een optische kabel van pc-out (geluidskaart) naar de Logitech 5500 audio set. Zo heb ik mijn geluid van tv en pc naar de audioset toe en dat ging in het begin goed. Het werkte allemaal goed totdat ik geen geluid meer kreeg van de TV over de pc naar het audioset terwijl geluid afgespeeld op pc naar audioset het wel doet. Het geluid TV doet het wel als je het direkt van tv naar audioset aansluit, dus dan is de TV niet het probleem en de audioset ook niet zou je denken. Maar via de pc werkt het niet meer. Maar om het te verhelpen heb ik jullie hulp voor nodig. Zo staat er in apperaatbeheer bij geluidsinstellingen een uitroepteken bij ads instant hdtv pci met een (code 10) erachter. Wat is dit eigenlijk een ads instant hdtv pci? Is dit geluidskaart of heeft het met je (tv)-scherm te maken? Kan deze uitroepteken die ik nu heb te maken hebben met die nieuwe geluidskaart die er nu in zit dat hij misschien automatisch word uitgeschakeld? Ik weet uberhaupt niet eens wat Ads Instant Hdtv Pci is. Heeft dit te maken met dat het geluid niet werkt van tv naar pc naar audioset dat het wel deed in het begin van mn gebruik van mn nieuwe geluidskaart? Ik heb geprobeerd het ads instant hdtv pci te verwijderen en opnieuw instaleren en automatisch software laten zoeken om te kijken of het uitroepteken verwijdert maar geeft dan aan na opnieuw opstarten ( apperaat start niet (code10). Ik heb zoveel geprobeerd om alles weer werkende te krijgen maar ik snap het niet want het heeft het wel gedaan vlak na instalatie nieuwe geluidskaart. Ik moet nu als ik tv-geluid over audioset wil hebben moet ik telkens die optische stekkers direct gaan gebruiken wat niet de bedoeling is hoop ik. Ik hoop op help, nou ik stop ik hoop dat het wat duidelijk is voor jullie en alvast bedankt voor het lezen..

Kan je A.U.B. Het in allinea's verdelen want ik heb nu echt geen zin om dat allemaal te lezen XD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan