Ads/reclame in Internet Explorer webpagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

ewoud6012

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2008
Printscreenads.jpg

Hallo,

Ik krijg sinds kort op diverse internetpagina's Ads in de rechteronderhoek. (zie bijlage)
Het ligt 'm niet aan de websites, aangezien het op alle websites dezelfde soort ad is. Browser: Internet Explorer.

Ik heb AVG er al doorheen gehaald en ook Malwarebytes Anti-Malware. Het zal zich dus ergens op mijn pc bevinden
(windows 7), maar weet niet waar.
Ik heb Temporary internetfiles al verwijderd en startpagina gewijzigd, allemaal zonder resultaat.

Iemand de gouden oplossing?
Alvast bedankt!

Zal wel een invoegtoepassing zijn óf een proxy.
a. Proxy: [Windows-toets]r toetscombinatie -> inetcpl.cpl -> tabblad Verbindingen -> knop LAN-instellingen -> Vink alles uit wat daar nu aan staat. Klik zo vaak op OK als nodig.
b. Invoegtoepassing: Download en start HiJackThis
Sluit daarna Internet Explorer en klik op Scan in HiJackThis.
Kijk of je in de resultaten proxies tegenkomt die je niet zelf hebt ingesteld, en kijk ook bij de BHO (=Browser Helper Objects) of je daar iets tegenkomt dat je niet aanstaat.
Alles wat je niet aanstaat uitvinken en klikken op Fix checked.
Start daarna weer Internet Explorer en kijk of je van je probleem verlost bent.

Succes,

Tijs.

Dennis en Tijs, hartelijk dank voor jullie snelle reacties!
Ook in GoogleChrome kreeg ik reclameads. Ik heb Hitman Pro gedownload, scanner er doorheen gehaald, hij gaf enkele cookies en iets in het systeem aan, dat is verwijderd. Tot nu toe geen reclame meer gezien, hoop van harte dat dit zo blijft. Anders kan ik altijd de oplossing van Tijs nog proberen.
Nogmaals hartelijk dank voor de snelle service!
Ewoud

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan