Adsense resource not found: error 400 (OK)

Status
Niet open voor verdere reacties.

stank

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2009
Hallo allemaal,

Sinds een tijdje heb ik veel problemen met Adsense op mijn website.
Op mijn content pagina's heb ik 3 blokken per pagina staan.
Als je deze pagina laadt, worden er bijna altijd maar 2 blokken geladen. Het 3e blok blijft leeg en in de console van Chrome krijg ik de volgende error:
"Failed to load resource: the server responded with a status of 400 (OK)"
Ik heb enkel last van dit probleem in Chrome. In Firefox en IE werkt alles perfect.

Het vreemde is, dat dit alleen het geval is wanneer je via het menu op mijn website naar de pagina gaat.
Als je de pagina refresht of meteen naar de url van de pagina gaat, laden de 3 ads wel allemaal.
Ik heb al diverse dingen geprobeerd om het op te lossen, zoals het weghalen van de overbodige adsbygoogle.js verwijzingen en op één pagina heb ik mijn responsive ads vervangen door gewone ads omdat ik dacht dat het daar wellicht iets mee te maken kon hebben. Allemaal zonder succes.

Voor een voorbeeld van één van de pagina's waarbij er 3 adblokken zijn maar er maar 2 laden in Chrome -> ga naar *knip* en klik op 'flash streams' of 'mobiel'.
Ik zou jullie ook de directe links naar deze pagina's kunnen geven, maar bij het direct browsen naar die pagina's laden zoals gezegd dus wel alle blokken.

Dit probleem heb ik nu al voor meer dan 2 maand, en ik heb geen idee hoe dit op te lossen. Ik heb het vermoeden dat ik hierdoor veel inkomsten misloop, zeker omdat Chrome de meest populaire browser is. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?

Alvast bedankt voor de hulp!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vraag me af waarom de link naar mijn website verwijderd is? Ik bied hierop helemaal geen livestreams aan, enkel informatie rondom livestreams?

Het downloaden van software en media uit illegale bron (ook als het om een zogenaamde "thuiskopie" gaat) is sinds april 2014 in Nederland, net als in de rest van de EU, wettelijk verboden. Dat betekent dat er geen links naar illegale downloads mogen worden geplaatst, en ook dat indirecte verwijzingen (bijvoorbeeld "download een torrent van Windows", of "mail mij maar even voor een mp3tje") niet zijn toegestaan.
Ik gok vanwege deze reden?

Plaats anders een aangepaste site online waarin je probleem te zien is.

Laatst bewerkt:
Mijn excuses, ik wist niet dat dat niet mocht :)
Ik heb vandaag een geheel nieuw design van mijn website online gezet, en ineens blijkt dit probleem ook opgelost!
Waar dit aan gelegen heeft blijft een raadsel, maar ik markeer dit topic als opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan