ADSL aangesloten, wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

celeste

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2003
Waarschijnlijk ga ik nu een domme vraag stellen....Ik heb adsl aangesloten en kan direct op internet ondanks dat er normaal gesproken volgens kpn binnen 7 dagen na verzending van het pakket pas via adsl geinternet kan worden. Ik heb eerder geen internet via tel.tikken gehad, betekent het dat ik nu gewoon via adsl kan internetten? Effe zeker weten, zodat ik niet ineens met gigantische kosten zit....

Bedankt!!!!

Ik heb eerder geen internet via tel.tikken gehad, betekent het dat ik nu gewoon via adsl kan internetten?

Als je eerst geen internet had, maar nu wel lijkt het me dat ADSL het doet... :confused:

Als je bedoelt dat je eerst via een anologe modem(intern neem ik ff aan) internette dan is de oplossing heel simpel. Draadje uit je anologe modem halen en als je nog steeds internet hebt dan gaat het over ADSL. OF je kijkt op je ADSL modem over er activiteit is (als je zo eentje met lampjes hebt). Je kan het ook allemaal softwarematig zien, bij netwerkverbindingen. Als er een LAN verbinding word aangegeven is dat waarschijnlijk je ADSL.

mmmja

Erg bedankt voor je antwoord! lampjes modem branden en bij de laninstellingen klopt het ook allemaal....achja waarschijnlijk domme vraag, maar nu weet ik het in ieder geval zeker.

Bedankt en groetjes Celeste

Maak je geen zorgen gewoon goede service van Kpn,
Het kan maximaal 7 dagen duren kan ook sneller.

Geen enkele vraag is dom...

Voor de zekerheid kan je iets gaan downloaden, wat een beetje van voormaat is (paar mb). Als het goed is gaan er nu 2 lampjes als een gek branden op je ADSL modem (als je zo'n zelfde soort hebt als ik heb :)). Dan weet je het 100% zeker.

Laatst bewerkt:
Ik zeg maar zo: Ik zeg maar nix..

(check my sign :(:()

Ik heb al het tweede abonnement.
Eerst van zonnet maar die beviel me niet.
Nu van Planet en dat werkt als een speer.

Toch is kabel goedkoper.
Hier kun je heel makkelijk je huidige snelheid meten

http://mordax.nl/

Geplaatst door Chiwa
Toch is kabel goedkoper.
Dat is niet helemaal waar. Als je ADSL via het netwerk van versatel neemt, is dat goedkoper dan kabel (dezelfde snelheid)

Helaas is de keuze hier in Eindhoven beperkt: Alleen ADSL via kpn en kabel gaat alleen via UPC (=elke dag storing)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan