adsl aanvragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

grote beer

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2001
Kan je adsl aanvragen ZONDER vaste telefoon ,want die is hier niet in huis.
Vond ik toen te duur worden.
Maar de kabel (internet)word zachtjes aan ook wel duur.
Hoop ja en eventueel bij wie?

Je zal wel een vaste lijn moeten huren.
Allee, hier in belgie toch, weet niet in nederland en ook niet waar jij woont :) .
Je hoeft daarop geen vaste telefoon aan te sluiten of er mee te bellen, maar je hebt de vaste lijn nodig om het signaal dat langsdaar verstuurt word te splitten en er de breedband van adsl uit te filteren.

Greetz : Jer:cool:en.

al vast bedankt voor het reageren.
Ik woon in Nederland,zijn er soms nog meer of is kpn de enigste?

groeten Dirk

Vergeet niet dat via het koperdraad van KPN het signaal bij jou binnenkomt dus die euro 9 en een beetje
moet je wel betalen.

Geplaatst door upsidaisy
Vergeet niet dat via het koperdraad van KPN het signaal bij jou binnenkomt dus die euro 9 en een beetje
moet je wel betalen.

Voor welke geldt dat dan of voor beide??

Eigenlijk altijd,maar de een versleutelt de prijs in het tarief en zegt niks en de ander maakt er een aparte post van.Je moet de kosten betalen van de infrastructuur.

Maar als ik die van de kpn bekijk, bijvoorbeeld de lite versie dan zie ik nergens staan dat er ook nog 9euro bij komt, zal die er dan al bij in zitten??

Bbned doet dat ook.
Kan volgens mij ook via wanadoo. maar wel de huur betalen van de koperlijntjes.

Geplaatst door EmAaErkA
Maar als ik die van de kpn bekijk, bijvoorbeeld de lite versie dan zie ik nergens staan dat er ook nog 9euro bij komt, zal die er dan al bij in zitten??

Ja,dat zit er bij mijn weten al bij in.

Mooi, dan kan ik mn abbo wel opzeggen en overgaan op deze adsl:D

Nog beter

Als ik jou was, zou ik bij TweakDSL (www.tweakdsl.nl) gaan:

TweakDSL T3 voor € 19,95
Vanaf 1 november 2005 kunnen wij de 3Mb/1Mb verbinding van Tiscali leveren tegen een ontzettend scherpe prijs van € 19,95 per maand. Het modem is gratis en er zitten geen aansluitkosten aan verbonden. Dit contract duurt minimaal 1 jaar en de opzegkosten bedragen € 75,-. Na het eerste jaar kan je per maand opzeggen en na 2 jaar vervallen zelfs de opzegkosten.
Deze aanbieding is geldig t/m 31 december 2005 en geldt voor nieuwe abonnees van TweakDSL. Kijk voor meer informatie bij produkten, of doe de postcodecheck en bestel meteen!

Je moet dan wel 9 euro per maand bijbetalen voor je lijn, maar je bent dan iets goedkoper uit en dubbele snelheid...

Ben alleen bang dat die hier niet werkt..
Tiscali en de meeste abbo's van versatel kan ik hier niet krijgen maar zal voor de zekerheid ff een check doen

iedereen bedank voor het reageren.
Daar kunnen we wat mee .
Nu nog even kijken welke de beste/goedkoopste is.

Gr Dirk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan