Adsl Direct Wanadoo

Status
Niet open voor verdere reacties.

thaGenius32

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2004
Hallo misschien vragen er meer mensen zich dit af.. Het is al bekend dat verschillende providers de snelheden gaan verhogen.. Nu heb ik net een nieuwsbrief gekregen van Wanadoo dat ze de verschillende abonnementen gaan verhogen ! Ik heb echter niet adsl direct ertussen zien staan. Ik had al een mail gestuurd naar de helpdesk maar dit duuuuuuuuuurt natuurlijk weer lang.. Misschien is iemand al op de hoogte hiervan en kan mij dat even zeggen dan alsssssjeblieft. ben natuurlijk nieuwsgierig hoe het nu zit.. zou wel balen dat alle snelheden omhoog gaan behalve adsl direct.
je kunt hier even kijken wat ze bedoelen :8-0: www.wanadoo.nl

alvast:thumb:
groetjes patrick

Waarschijnlijk: Snelheid: 512/256 Kbit/s

NB:Even voor de goede orde:Kpn gaat de snelheid van haar adsl netwerk verhogen en de providers die daar gebruik van maken geven dit door aan hun klanten.

Geplaatst door upsidaisy
Waarschijnlijk: Snelheid: 512/256 Kbit/s

NB:Even voor de goede orde:Kpn gaat de snelheid van haar adsl netwerk verhogen en de providers die daar gebruik van maken geven dit door aan hun klanten.

En voor de duidelijkheid, adsl direct word <u>niet</u> door kpn geleverd. Direct adsl weer wel.....

:p

Precies.Daarom baalt deze persoon waarschijnlijk want hij maakt geen gebruik van het KPN netwerk maar wellicht BBned.

De vraag is of, als het BBnet is (geen idee), deze achter wil blijven?

Uiteindelijk gaan ze wel mee vermoed ik....

Ja Wanadoo laat deze vorm van adsl via BBNed lopen.

Wellicht komt ook daar nog een verassing !

klopt wanadoo loopt via bbned.. we wachten het gewoon af. uiteraard komt er snelheidsstrijd tussen de providers wat je ook bij de supermarkten ziet..

in ieder geval bedankt maar weer...:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan