adsl en Norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

meesterke

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2003
gegroet,

ik heb net voor kerstmis een mooie adsl kit gekregen als cadeau. nu wil ik die aansluiten, simpel toch hé.
het wil dus niet werken. heb naar belgacom (in belgie) gebeld en die zeggen dat het enkel mijn firewall kan zijn die het internet tegen houd. maar die staat niet op. toen zeiden ze dat het de norton firewall was?
heeft norton 2004 (originele cd) een firewall? ik vind die nie, kan norton ook niet verwijderen, zelfs niet via software.

service pack 2 is niet geïnstalleerd, heb windows xp, alles origineel.

alvast bedankt.

Kunnen jullie mij helpen?

er zijn pakketen van norton waar een firewall bijzit.
Je zal eerst eens moeten zeggen welk pakket je hebt.

Ik had indertijd probs om op telenet te komen met mijn zonelabs firewall.

Geplaatst door meesterke
gegroet,

ik heb net voor kerstmis een mooie adsl kit gekregen als cadeau. nu wil ik die aansluiten, simpel toch hé.
het wil dus niet werken. heb naar belgacom (in belgie) gebeld en die zeggen dat het enkel mijn firewall kan zijn die het internet tegen houd. maar die staat niet op. toen zeiden ze dat het de norton firewall was?
heeft norton 2004 (originele cd) een firewall? ik vind die nie, kan norton ook niet verwijderen, zelfs niet via software.

service pack 2 is niet geïnstalleerd, heb windows xp, alles origineel.

alvast bedankt.

Kunnen jullie mij helpen?

Norton kan idd een grote " boosdoener " zijn maar dat is zo moeilijk te zeggen.Heb je Norton Internet Security dan heb je dd een firewall en die wil de boel nog wel eens blokken.

Laten we beginnen te vragen, heeft de adsl modem alle instellingen al meegekregen, als het goed is wordt er vaak een cd meegeleverd met de juiste instellingen, die hoef je alleen maar te draaien en het modem wordt ingesteld, meestal wordt dan ook je pc aangepast om met het modem te kunnen comuniceren.

Gebruik je wel de PPP instelling en de VPI 8 en VCI 35 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan