ADSL en telefoon centrale?

Status
Niet open voor verdere reacties.

CypherX

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2005
Hoi,

Wij wonen in een bedrijfswoning en hebben een telefoonverbinding via de telefooncentrale van het bedrijf. Is het dan mogelijk om een ADSL verbinding aan te sluiten?

Grt,
M

:thumb:

ik heb de postcode check van planet gedaan en die zegt dat het kan. Ik heb ook de FAQ van demon is doorgelezen en die zegt dat het niet kan. Dus ik weet het niet meer :confused: .

Als de telefoonlijn door de telefoon centrale loopt is dit niet mogelijk. Er zal een apparte analoge of ISDN lijn nodig zijn om een DSL singnaal te zenden, dit gaat helaas niet via een centrale (tenministe niet de nortel en siemens HiPath centrale)

of zit je in dezelfde nummer range (zijn de laatste aantal cijfers hetzelfde als het bedrijf)...?

Om te verduidelijken... ;)

het zit zo, het bedrijf waar wij boven wonen heeft een 010 nummer, die na 18:00 word doorgeschakeld naar het woonhuis ( ons huis dus ) en we hebben ook nog een eigen 010 nummer die gelijk naar het woonhuis gaat.. maar die gaat volgens mij wel via de centrale.

oke, ik ga maandag maar even bellen voor de zekerheid, bedankt voor jullie hulp :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan