ADSL & glasvezel

Status
Niet open voor verdere reacties.

maramb

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2005
Berichten
29
Hallo allemaal,

ik heb 2 jaar geleden ook al eens een vraag geplaatst over adsl op glasvezel, dat is in Bergen op Zoom niet te krijgen ook al zegt de postcode check van wel.

ik zit nu dus vast aan de kabel en dat is @home, daar wil ik dus vanaf, maar dat blijkt eigenlijk onmogelijk.

hebben jullie misschien een idee voor een provider ?

bedankt alvast,

groeten Maramb
 
Waarvoor heb je eigenlijk glasvezel nodig ? Heb je al wel eens gecontroleerd of je apparatuur die snelheden wel kan benutten ?
 
Waarvoor heb je eigenlijk glasvezel nodig ? Heb je al wel eens gecontroleerd of je apparatuur die snelheden wel kan benutten ?

Glasvezel hoeft niet te betekenen dat er gebruik gemaakt gaat worden van hogere snelheden. Er zijn ook providers die 10Mb glasvezelverbinding aanbieden.
In de toekomst biedt glasvezel meer mogelijkheden. Waaronder een snelle verbinding, maar ook voor tv en telefonie.

Het is vaak de vraag of er wel de juiste apparatuur aanwezig welke een glasvezel aansluiting heeft. Maar uitgaande dat er een internet verbinding wordt afgenomen zal daar ook wel de juiste apparatuur bij geleverd worden.

De huidige apparatuur is over het algemeen minimaal 100Mb (bedraad) en 54Mb (Draadloos).
Wil je die snelheid behalen d.m.v. een glasvezel internet verbinding moet je flink betalen per maand.

Dus om een lang verhaal kort te maken..: Ik mag toch aannemen dat hij de juiste apparatuur heeft die de snelheid aan kan ;)
 
Jij zegt het,maar glasvezel is niet echt interessant voor de gewone consument.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan