Berjos3
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 aug 2001
Ik heb al op het forum zitten zoeken naar vergelijkbare problemen, maar daar kwam ik niet echt verder mee. Ik heb al jaren een ADSL verbinding die eigenlijk probleemloos werkt, alleen de laatste maanden heb ik het volgende probleem: als ik een poosje zit te internetten (zeg maar 30 minuten) dan lijkt het net alsof de verbinding stil valt; pagina's laden opeens niet meer, internet doet als het ware niets meer en ook e-mail kan niet worden binnen gehaald. Als ik dan een minuut of 10 wacht en het weer opnieuw probeer doet alles het weer. Maar vaak gebeurd er dan na 5 minuten weer hetzelfde: verbinding valt stil en ik kan weer niets doen. Het enige wat dan helpt is de stekker (stroomkabels) van de modem (SpeedTouch) en die van de router (Sitecom) eruit te halen en opnieuw erin te steken, dan doet alles het weer helemaal goed. Ik heb al geprobeerd om bijvoorbeeld alleen de stekker van de router eruit te trekken/opnieuw erin te steken (ik heb het dus over de stroomkabels) maar ook dat werkt niet; echt beiden moeten opnieuw aangezet worden.
Weet iemand waar dit probleem vandaan kan komen en weet iemand een mogelijke oplossing voor dit probleem?
(Besturingssysteem: Windows XP)
Weet iemand waar dit probleem vandaan kan komen en weet iemand een mogelijke oplossing voor dit probleem?
(Besturingssysteem: Windows XP)