ADSL Licht eruit voor de zoveelste keer.

• Onderwerp starter Onderwerp starter daand
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

daand

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 feb 2008
Goedemorgen,

Ik zit nu op het werk van mijn ouders en hebben daar ADSL Van Kpn en het is nu allweer raak het ligt eruit. Geen verbinding. Nu kan ik nog wel mobiel internetten.

Zie de foto er staat wel Connected bij de speedtouch maar dat is niet zo, Als hij er weer is knalt hij een paar uur later weer uit

DialUp.png

Zie Ik werk dus nu Via Inbelverbinding van mijn telefoon op 3G anders is het niet tedoen

Ip waar ik met de router was verbonden 212.241.44.42<--- dit verschilt nog eens als je verbind de volgende dag

Dit is de Mobiele Internet IP Info
Public Address 77.63.160.13 (More Information about your IP)
Reverse DNS host77-63-160-13.kpn-gprs.nl

PS: Hij is er weer, de verbinding na een dikke 30minuten

Laatst bewerkt:
Gaat het hier ook om een KPN Experia box?

Nee Zakelijk ADSL Nu geen problemen meer opgetreden, Als je maar geen vraag ga stellen in mijn topic

Al met de kpn gebeld en een lijnmeting laten doen?

Nou als er een zeer grote storing is ( Het is zakelijk ADSL ) dan wordt er wel gebeld denk ik. Maar aangezien het nu geen problemen meer geeft is het goed

nee ik wilde geen vraag stellen in je toppic alleen ik heb een expiriabox van kpn die ook heel vaak vast liep, dat had ik verholpen door op terug naar verbrieksinstellingen te klikken.

Nou als er een zeer grote storing is ( Het is zakelijk ADSL ) dan wordt er wel gebeld denk ik. Maar aangezien het nu geen problemen meer geeft is het goed

Denk je echt dat de KPN iedereen gaat bellen als er een storing is?

Ik zal je uit die droom helpen dat doen ze niet en je dient er zelf achter aan te gaan.

mwa vandaag hopen zonder storingen door tekomen, Heb ik weer een storing dan pak ik gewoon internet van mijn telefoon overigens ook KPN

Wat is de lengte tussen de aansluiting en de wijkcentrale ?

heb je de lijn al laten doormeten? de reactiesnelheid van de kpnserver, 15 ms, is wel erg lang voor die verbinding

heb je de lijn al laten doormeten? de reactiesnelheid van de kpnserver, 15 ms, is wel erg lang voor die verbinding

ms=geen seconden he, maar milliseconden

Dus best wel snel vergelijken bij de chat 28ms

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan