adsl modem verbinding valt kort weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

houthuizen

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2003
mijn adsl modem van tiscali type > zyxel prestige 600 series (650R-31)valt regelmatig kort weg na ongeveer 7 minuten en vervolgens maakt hij weer opnieuw verbinding en dit gaat zo maar door,ik heb de telefoon kabel direct bij het binnen komst punt ingeplugd in mijn modem,dus direct zonder splitter! de volgende lampjes branden(groen) konstant>pwr+sys en bij lan 100M knippert een oranje lampje,en bij dsl brandt lampje bij verbinding konstant terwijl het lamje van pppoE/ACT konstant knippert (groen) ik heb mijn computer gecontroleerd op spyware,dialers etc ik dacht misschien kunnen deze een conflict veroorzaken maar ik heb niets gevonden en de helpdesk heeft mijn verbinding gecontroleerd en deze is goed en ook geen kabel breuk zover ik weet,wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen ?

ik heb hetzelfde probleem gehad en daarvoor de helpdesk van compuserve (onderdeel van tiscali) gebeld. zij zeiden dat het een veelvoorkomend probleem was en dat het te maken heeft met de instellingen van de modem. het is mogelijk om via de helpdesk een email te ontvangen met aanwijzingen om het probleem te verhelpen. ook zou je voor die email op tiscali.nl kunnen kijken.

ik hoop je hiermee te hebben geholpen, succes.

adsl modem

bedankt, voor de informatie is zal bij tiscali.nl kijken en morgen tiscali vragen om hulp per e-mail
groet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan