adsl op verplaatsing

Status
Niet open voor verdere reacties.

jean42

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Beste

Ik heb internet via een adsl modem en heb daar 2 pc's op aangesloten.
Ik zou aanstaande zaterdag die 2 pc's willen gebruiken voor een voorstelling te geven op een andere locatie.
Mijn vraag is nml of dat gaat om op die locatie internet te kunnen hebben daar er ook een telefoonlijn aanwezig is?
Dus ik wil die telefoonlijn gebruiken om internet te hebben met mijne adsl modem.
Is dat mogelijk of wat moet ik anders doen?

Dank bij voorbaat.

jean

Met je adsl modem kun je daar niets doen. Je kunt wel een gratis "telefoontikken" account maken bij bv zonnet gratis en een gewoon modem in de pc steken.

Dan kun je tegen telefoontarief wel op die andere locatie werken/presenteren als het een online voorstelling is.

Geplaatst door Tanja1968
Met je adsl modem kun je daar niets doen. Je kunt wel een gratis "telefoontikken" account maken bij bv zonnet gratis en een gewoon modem in de pc steken.

Dan kun je tegen telefoontarief wel op die andere locatie werken/presenteren als het een online voorstelling is.

Dan zou ik KPN direct internet gebruiken, dan hoef je helemaal geen account of wat aan te maken. Je moet alleen het goede inbelnummer bij je telefoonkiezer invoeren en dan heb je verbinding!

Inbelnummer: 06760-12321

Je hoeft helemaal niets bij gebruikersnaam en wachtwoord in te typen.

Meer info? KLIK

Suc6,
Greetz,
Timothy

Oja!

Maar wat is 42,247 bits per seconde eigenlijk in kB/sec?

Geplaatst door T._de_vries
Oja!

Maar wat is 42,247 bits per seconde eigenlijk in kB/sec?

42,247Kb/s /8 = 5,28KB/s
EDIT
In de praktijk hou ik bij surfmax 4.5KB/s over. Dit zijn waardes waar je denk ik blij mee mag zijn bij een analoge inbel lijn. 5.28KB haalt niemand iig.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan