Adsl op Windows 98 PC?! Hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tybalt

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2007
Hallo, ik heb een vraag. ik heb onlangs windows 98 op een test pc gezet, en een kabeltje getrokken van de router naar de pc.. ik heb de kabel in de netwerkkaart gestoken.. maar hoe krijg ik nu het internet aan de praat. Ik snap dat setup ding van windows 98 niet... wat moet ik allemaaal selecteren als ik internet wil krijgen van mijn ADSL verbinding..

Bij voorbaat dank

Tybalt :)

Normaal gesproken zou hij dat zelf moeten herkennen. Anders zou je een cd-rom van de router moeten gebruiken of een cd-rom die je hebt gekregen bij je internet provider.

been there, done that

Ik heb hetzelfde probleem

Ik heb hier thuis een wlan draaien, waarvan 2 pc's daadwerkelijk draadloos verbonden zijn, en eentje met een kabeltje met het internet. Deze 3 pc's hebben XP.

Nu heb ik m'n ouwe pc gevonden en die wou ik ook verbinden met het internet, dus netwerkkaartje erin getrapt, kabeltje erin en alles, maar dan houdt hier ook mijn kennis op!

Als ik een internetverbinding probeer te installeren krijg ik alleen maar van die suffe inbel verbindingen voorgeschoteld, en dat is dan nét niet wat ik in gedachten had. Ik dacht even ik trap die kabel erin en dan komt het wel goed, maar wie kan mij helpen om een ADSL verbinding te krijgen op een PC met 98? (Kabeltje van router naar pc, niet wireless dus)

Bij voorbaat dank!

Steve

tik eens in bij uitvoeren

winipcfg

daar kun je de netwerk adapter een adres geven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan