geboren in 91
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 aug 2009
Hallo allemaal,
Sinds een paar weken heb ik er een nieuwe computer bij met windows vista.
Ik heb hier een accespoint in een pci-card gedaan, dit zelfde heb ik gedaan bij mijn XP computer, beide van het merk sweex. Ook heb ik een modem/router van het merk Sweex.
Ik heb een splitter op de modem/router aangesloten.
Ik heb de modem/router geinstalleerd, beveiligd en ingesteld.
Het internet verbinden gaat prima op de windows XP computer, maar gaat het met heel veel problemen op mijn windows vista computer.
Ik heb echt geen idee wat het probleem is, ik heb al heel vaak de verbinding verbroken en op nieuw gemaakt, de router opnieuw ingesteld enzo, maar steeds gaat het met problemen.
De ene keer heb je wel verbinding, dan weer niet, of maar vijf minuten.
Hopelijk kan iemand mij helpen, want het is echt heel vervelend ennee je wordt er behoorlijk chagrijnig van als het niet lukt.
Hopelijk hebben jullie nog tips voor mij.
Alvast bedankt voor de hulp.
groetjes,
ikke
P.S. het abonnement is bij solcon.
Sinds een paar weken heb ik er een nieuwe computer bij met windows vista.
Ik heb hier een accespoint in een pci-card gedaan, dit zelfde heb ik gedaan bij mijn XP computer, beide van het merk sweex. Ook heb ik een modem/router van het merk Sweex.
Ik heb een splitter op de modem/router aangesloten.
Ik heb de modem/router geinstalleerd, beveiligd en ingesteld.
Het internet verbinden gaat prima op de windows XP computer, maar gaat het met heel veel problemen op mijn windows vista computer.
Ik heb echt geen idee wat het probleem is, ik heb al heel vaak de verbinding verbroken en op nieuw gemaakt, de router opnieuw ingesteld enzo, maar steeds gaat het met problemen.
De ene keer heb je wel verbinding, dan weer niet, of maar vijf minuten.
Hopelijk kan iemand mij helpen, want het is echt heel vervelend ennee je wordt er behoorlijk chagrijnig van als het niet lukt.
Hopelijk hebben jullie nog tips voor mij.
Alvast bedankt voor de hulp.
groetjes,
ikke
P.S. het abonnement is bij solcon.