Adsl providers max €70,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

knackje

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2002
Berichten
563
Hallo allemaal,

Op dit moment heb ik Wanadoo cable primium met een snelheid van 800/128 Kbit/s en betaal per maand €42,-

Ik wil nu echter een adsl verbinding en een hogere snelheid zowel qua download als upload. IK heb al op internet gezocht en maar er zijn er zoveel. Ik weet echt niet wat ik moet kiezen. Ik wil maximaal zo'n €70,- uitgeven.

IK hoop dat jullie misschien wat adviezen kunnen geven. Wat jullie denken dat het besten is voor mij. Ben benieuwt en alvast bedankt :thumb:

knackje
 
Hoi hoi bedankt voor je reactie. Echter cistron heeft zo'n vervelend datalimiet zag ik. DAt is behoorlijk vervelend, ik donwload nog al veel.

knackje
 
hoeveel is veel
ik kom nooit aan de 20 gb per maand
 
MEt een ftp server kom je daar al snel aan. Maar ja. OOk een behoorlijke eerste kosten (aansluitkosten + modem). Planet had bijvoorbeeld wel een aardige aanbieding nu
 
Je moet in ieder geval (als je zoveel mogelijk bps voor je euro wilt) de ADSL aansluiting niet via de kpn doen. BabyXL of versatel oid
 
Maar kan dat dan gewoon zomaar. OF is dat alleen maar voor een aantal wijken. Werkt elke provider met meerdere telefoon centrale's zoals kpn en babylex

bedankt

knackje
 
je moet even zo'n postcode-check doen of het beschikbaar is. Ik weet niet waar je woont, maar in de randstad is het zeker beschikbaar.

Ter vergelijking van de prijzen:
bij zonnet kost 256kbps via kpn 34,95 en 512kbps via Versatel 34 euro
 
K 3) Saturnus ADSL Extra 1536/256
Particulier abonnement / Flat-fee / Always on / Fair-use policy


K 3) Abonnementskosten p/mnd € 79,95

deze dan
 
of ADSL van de grootste pc-"club" in Nederland :

HCC

80 Kb/sec, kosten totaal (HCC + KPN-MXstream) : -afgerond- 50 €

je hebt de keuze uit 3 abbo's bij hcc:

lite - basic en pro. Hierboven (80 Kb/sec) is de basicversie en wat niet onbelangrijk is: de 100 Kb/sec die jij NU haalt is afhankelijk van het aantal gebruikers dat samen met jou online is. Jouw snelheid zal dus behoorlijk fluctueren, vermoedelijk tussen de 50 en de 100.
Bij ADSL is die 80 nagenoeg constant (soms 78 soms 82).

DE PRO versie kost zo'n 80 € per maand en dan zit op de 105 Kb / sec of zo. Voor die prijs zijn er echter snellere abbo's te verkrijgen.................
 
Laatst bewerkt:
Zo te zien, moet je voor een behoorlijk snelheid verbetering behoorlijk in de buidel tasten. Ik denk dat ik maar nog ff wacht tot een goede aanbeiding komt van een provider, BEdankt allemaal.

knackje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan