adsl (speedlinq) valt om de 5 min. weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

daansmit

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2005
Berichten
10
Sinds kort heb ik adsl van Speedlinq. Nadat ik de modem(Sagem huppelpup) en splitter enz. had geinstalleerd (wat overingens helemaal goed is gegaan) ging ik de software installeren (modemdrivers) en dat ging ook zonder problemen. ik moest 1x opnieuw opstarten en voila. het licht was daar.


Het werkte allemaal leuk todat de verbinding weg viel en na 1 min er weer was. De verbinding herstelde zichzelf weer, maar soms doet ie dat ook niet. En dit is erg frustrerend.
Toen heb ik me hele pc leeggeflikkerd, winxp er weer opgezet + sp2 (anders werken me usb poort niet) + alle drivers van me mobo's videokaart enz. en de modem drivers weer, en toch kreeg ik weer het zelfde probleem

wie herkent deze situatie en kan me helpen ?
 
Speedlinq staat niet echt goed bekent als het gaat om stabliliteit maar dat hoeft bij jou niet het geval te zijn.

Kun je iets specifieker zijn omtrent Sagem huppelepup ?
 
jawel.. maar daar kom ik vanmiddag of morge op terug want zit nu op school
 
Ik wil niet kort door de bocht gaan maar heb je een optie om van iemand een ethernetmodem te lenen/gebruiken om dan te kijken of je een stabiele adsl verbinding kunt krijgen.USB modem en met name de Sagem kunnen wel werken maar helaas is de praktijk wel eens (vaak) anders.

Heb je nog andere usb gerelateerde apparatuur aan je pc zitten ? Indien ja haal die er eens af en kijk heo het dan gaat.
Sluit de boel anders eens aan direct op je isra punt dus zonder splitter.Geeft dit verbetering ?
 
hmm.. internet doet ut weer normaal, zonder dat ik verder ergens heb aangezeten. iniedergeval bedankt voor de moeite
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan