ADSL Speedtouch modem problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rob1

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Berichten
271
Hallo,

Ik gebruik het Speedtouch home modem van Alcatel.
Lang geleden heb ik de modem ge-update naar een pro modem. Alles werkt als een speer, al jaren! Nu wil ik echter een poort open zetten, daarvoor moet ik in de modem zijn. Ik kan er echter niet meer in komen!!! Als ik in IE 10.0.0.138 in geeft dan krijg ik een venstertje waar ik usernamen en password in moet vullen. Ik heb dat met het orginele username en password gedaan, maar dan is volgens de modem niet goed. Ik kan me niet voor de geest halen dat ik het ooit aangepast heb naar iets anders, als dat al mogelijk is? Toch heb ik de door mij meest gebruikte combinaties geprobeert, maar helaas. Weet iemand een manier om in de modem te komen?

Groeten,
Rob.
 
Als het niet per ongeluk de Caps Lock toets is en je niet meer op gebruikersnaam en wachtwoord kan komen dan zou je het modem op de fabrieksinstellingen kunnen terugzetten. Zit er een gaatje voor een reset met een paperclip in? Daarna moet je het wel weer opnieuw instellen.

'orginele username en password' zijn volgens mij voor het inloggen van je modem bij je provider, niet voor het inloggen op je modem. Niets invullen en enter drukken werkt ook niet?


Vr.Gr. Egel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan